Ny herinde og livet er bare øv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Helenejogj

Hej Alle..

Jeg er ny herinde og glæder mig til at lære jer at kende.
Jeg hedder Helene og er mor til 2 skønne unger

Jeg blev forladt af børnenes far for 2 måneder siden, og har netop erfaret at han er fundet sammen med en tidligere bekendt/veninde af mig,
Og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere det..
Jeg er jo ikke færdig med at elske ham, og jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at være sur på hende? Havde ingen kontakt med hende.
Pyha det er ikke nemt...Ungerne tager det hårdt, de græder og den største spørger hvorfor vi ikke bare kan hente ham- hvis ikke han kan finde hjem*suk*

Nå, det skulle ikke være et tudebrev som det første i hørte fra mig. Ville egentlig bare hilse på.

Klem Helene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Leneur

Helenejogj skriver:

Hej Alle..

Jeg er ny herinde og glæder mig til at lære jer at kende.
Jeg hedder Helene og er mor til 2 skønne unger

Jeg blev forladt af børnenes far for 2 måneder siden, og har netop erfaret at han er fundet sammen med en tidligere bekendt/veninde af mig,
Og jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal håndtere det..
Jeg er jo ikke færdig med at elske ham, og jeg ved ikke om jeg kan tillade mig at være sur på hende? Havde ingen kontakt med hende.
Pyha det er ikke nemt...Ungerne tager det hårdt, de græder og den største spørger hvorfor vi ikke bare kan hente ham- hvis ikke han kan finde hjem*suk*

Nå, det skulle ikke være et tudebrev som det første i hørte fra mig. Ville egentlig bare hilse på.

Klem Helene

Det var da rigtig træls at høre. Jeg har selv valgt at forlade min kæreste på trods af at jeg er gravid men jeg kan ikke stole på ham. Jeg elsker ham jo stadigvæk men måtte bare væk.
Ellers vil jeg sige velkommen til, du er kommet det helt rigtige sted hen.
Knus

Anmeld

20. maj 2009

Tina2

Først velkommen til:-) Det er en rigtig god og dejlig side du har valgt:-)

Lyder godt nok træls med din ex..... Kan godt forstå du ikke har det godt:-(
Åh, hvor må det være svært for både dig og de små... Sikke et fæ han er!!!!

Selvom det er skide hårdt nu skal du nok komme ovenpå igen og indse, at der er andre og MEGET BEDRE fisk i fjorden til dig....

Men brug os herinde, hvis du har lyst!

Kram til dig!

Anmeld

20. maj 2009

Nanna1985

Årh det må være så HÅRDT  Det er aldrig sjovt at blive droppet og så finder han en ny kun 2 mdr efter han er skredet!! Det forstår jeg slet ikk man kan..??

Kan virkelig godt forstå at du er dybt ulykkelig.. Så bare brug os herinde.. Det er godt at få ens følelser ud.. Håber at han er der for sine børn..

KÆMPE  til dig

Anmeld

20. maj 2009

Mumto3

Hmmm,.... jeg prøvede noget ligende for maaange år siden. Men vi havde dog ikke børn sammen! Det gør jo en kæmpe forskel!

Nå men min kæreste gennem 4 år skred fra mig. Min veninde, som havde haft det rigtig hårdt gennem længere tid, lagde øre til mig, men hun strålede som en sol. Hun var totalt overskudsagtigt, så pludselig knald godt ud, hun havde bare SÅ meget udstråling! ......det viste sig at hun hørte på mig om dagen og når natten faldt på, dukkede min eks-kæreste op og bollede med hende. AV- hvor den sved!!! Da jeg opdagede det, og villle konfrontere hende med det, nægtede hun at tale til mig. Vi har aldrig talt sammen siden. Det ville hun ikke! Selv hvis jeg mødte hende på gaden, så nægtede hun. Jeg ved fra min eks, at de var kæreste ca. ½ år, og derefter påstod han at det var slut. Det havde jeg nu på fornemmelsen af det ikke var, og det viste sig også senere at hendes følelser bestemt ikke var kølnet af, blot fordi de ikke længere var kærester/bollevenner.

Men igen, det er noget helt helt andet, når der også er børn med i det!!!

Anmeld

21. maj 2009

Helenejogj

Tak for alle jeres søde hilsner. Det varmer!

Ting er vel altid anderledes når man har børn? Altså mere kompliceret,fordi det ikke kun rammer en selv mere?
Og så syntes jeg det er dobbelt underligt fordi jeg kender hende! Kan ikke rigtig forhold mig til hun er sammen med ham nu Kysser med ham, går i seng med ham og skal være ny "mor" for mine børn. Men omvendt, så kan jeg jo heller ikke holde børnene væk fra dem for evigt.

Syntes godt nok humøret er langt nede må jeg indrømme. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal få mig selv igennem det her.

Har i gode råd til at overbevise sig selv om han bare er en idiot og man er bedre foruden?

Klem fra Helene med skyen over hovedet

Anmeld

21. maj 2009

S.L.S

ville ønske jeg kunne sige det bliver bedre.. sidder selv i samme situation, med at han er gået, bare ikke pga en anden, men pga min graviditet som hverken var ønsket eller planlagt, men lægens nye p-piller jeg skulle skifte over til ... nå men det kan være hvad det er.. jeg er selv ligesom dig nede og rigtig rigtig ked af det.. og man prøver at finde svar inde i sig selv og gøre det bedste.. jeg har 2 børn fra tidligere og han 1... mine savner ham rigtig meget da han var som en far for dem, og vi behandlede alle 3 ens.. jeg savner også hans enorm meget, men må leve med at det er kun savnet jeg kan have lige nu..Han ville ikke have et barn til og være far igen og valgte fra.. men det værste er at han har været rigtig slem oven i alt det her, og jeg er dybt ulykkelig for vi havde det rigtig godt sammen og der går ikke 1 dag hvor jeg tænker på ham og savner ham.. (gør det så ikke bedre vi bor i samme by) nu her efter 3 md adskillelse er det gået op for ham at han egentlig er far til det her lille individ og regner med jeg går i 9md, føder og så kan han komme og være der når det passer ham.. han vil gerne være en del af barnet s liv men ikke være week end far.. jeg har bedt ham om at ikke kontakte mig og den lille.. for 2 uger siden var han noget af det skønneste og ville nok gerne have en fod ind igen.. men så kammede han over igen og nu er der slet ingen kontakt.. han vil videre med sit liv, men stadig igen være en del af barnets liv..  jeg kæmper hverdag, og håber det snart bliver bedre da alt det her også går ud over min graviditet og min psyke... SÅ jeg kan sagtens følge dig at livet er noget øv... jeg græder hverdag og hvergang den lille sparker gør det rigtig ondt i hjertet... ville ønske jeg havde den gyldne nøgle til det hele, og til andre i sådan en situation.. men skæbnen vil os nok anderledes desværre.. jeg kan heller ikke fortælle dig hvor langt tid der går før smerten er væk.. heller ikke hos mig selv da vores kærlighed var intens og stærk, så det er enormt svært... jeg håber du kan få lidt støtte herinde og omvendt.. jeg har ingen at snakke med om det her da jeg syntes min omgangs kreds er skredet lidt i svinget.. men det er nok min sorte aura og negativitet omkring det hele der har skræmt de fleste væk..
men tænk på dig selv lige nu og hvad der er bedst, og tag en dag af gangen.. det gør jeg.. men for helvede det er noget lort når de bare skrider og tror de så kan tillade sig en masse bagefter....

under dynen med dine børn og se nogle sjove film, og grin og græd med dem.. det skal nok blive godt en dag, men indtil da så husk du er stadig dejlig og solen skinner hverdag selvom det ser trist ud lige pt...

knus fra en der også er ny herinde og selv er trist og øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.