Eksperthjælp: Kære Pernille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Rikke Nielsen

"Kære Pernille"

Hej Rikke..

Jeg er gravid 20+6 med mit andet barn..

Jeg vil meget gerne ha lavet en 3D/4D scanning..

Jeg har læst at det er bedst i ugerne 28-32.. Er det rigtigt.. ??

Er der et sted du kan anbefale.. ??

Vh.
Pernille

Rikkes svar

Kære Pernille

Tillykke med graviditeten.

Det er muligt at foretage 3D/4D scanning gennem det meste af graviditeten. I ugerne mellem 25 til 31 graviditetsuge har barnet fået en fin fylde og ser meget babyagtig ud på billederne, så det er muligt at se kendetegn eller særegnetræk fra familien. Når du nu har god tid til at planlægge sådan en scanning, vil jeg anbefale dig at ligge din scanning mellem din 26. og 28. graviditetsuge. For skulle du have en moderkage der ligge op mod dit maveskind, så har barnet stadig forholdsvis god plads i livmoderen og dermed optimale muligheder for gode 3D billeder og 4D sekvenser. Venter man til 32. graviditetsuge og moderkagen tilmed ligger op mod maveskindet, så kan barnet bedre ligge og gemme sig lidt hvilket ville være ærgeligt.

Scanningsklinikken, hvor jeg selv er, tilbyder 2D/3D/4D scanninger og tilbyder også genscanning af babyen såfremt men ikke kan se ansigtet første gang. Det samme gælder hvis man ønsker at vide kønnet, men ved første scanning ikke kan se det, så gives der en ny tid uden beregning.

Ved scanningen ses barnet først igennem i 2D hvor der beregnes vægt og termin. Herefter opleves barnet i 3D/4D og hele scanningen optages på DVD og der printes billeder  samt alle billeder gives med hjem på CD-rom.

Jeg kan naturligvis stå inden for vores kvalitet og scanninger og kan anbefale vores klinik til dig, men der er også andre klinikker der tilbyder 3D/4D.

Du kan lære mere om Scanningsklinikken og vores scanninger på graviditetsscanning.dk eller du er også
meget velkommen til at ringe til os på 86 13 42 22.

Du finder Scanningsklinikken i Århus, Kolding og København.

Fortsat god graviditet.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

23. maj 2009

Pige2009

Jeg har lige bestilt tid hos Scanningsklinikken i Kolding og glæder mig meget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+