Nu er jeg ikke helt kvalificeret til at svare, fordi jeg ikke har prøvet at få nr. 3, i hvert fald ikke uden 2'eren og kom

Men jeg vil alligevel lige svare lidt.
Det med ikke at have arme nok, det er jeg sikker på, du klarer. Man tilpasser sig det, man bliver udsat for, og du vil hurtigt finde dine egne tricks og metoder til at håndtere alle børnene. Det er i hvert fald min erfaring efter at have fået to på en gang. Jeg kan fx stadig nemt løfte dem begge to op fra gulvet samtidig.
Kærlighed vil du have masser af

Bare rolig. Det kommer helt af sig selv. Måske ikke som et lyn, men den vokser og blive kæmpe, nøjagtig som med de to andre

Tænk på at Julius og Marius er så tæt på hinanden og er så store, at de vil få meget stor glæde af hinanden, mens du tager dig af den bette. Det er jo en kæmpe fordel for dem, at de har hinanden, og en fordel for dig, der måske får lidt mere "plads".
Måske skal du tænke på, at behandle dem ligeværdigt - med det mener jeg, at du ikke skal gøre Julius til "den store", der skal tage sig af Marius og opføre sig ordentligt eller at det er mest synd for Julius, fordi han nu to gange har måtte lade pladsen til en ny. Så tror jeg ikke, Marius kommer i klemme. Håber du forstår hvad jeg mener

Det var vist det, jeg lige havde på hjerte

Knus Line