igangsættelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2012

MMOGM

Hejsa 

Jeg har lige et spørgsmål angående igangsættelse.

Hvordan får man tid til en igangsættelse, hvis man går over tid?

Er det noget ens jordmoder sørger for, eller skal man selv ringe til fødegangen?

Kan man selv bestemme hvornår og om man vil igangsættes? eller skal der være en god grund?

Hvis man ikke skal igangsættes, eller går i fødsel af sig selv, hvor lang tid må man så max gå over tid, inden man så skal sættes igang?

Uha, det blev lige rimelig mange spørgsmål på én gang, men er bare så spændt!  er nemlig i uge 39+1

Mange tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

mybaby-girl

Mikkala91 skriver:

Hejsa 

Jeg har lige et spørgsmål angående igangsættelse.

Hvordan får man tid til en igangsættelse, hvis man går over tid?

Er det noget ens jordmoder sørger for, eller skal man selv ringe til fødegangen?

Kan man selv bestemme hvornår og om man vil igangsættes? eller skal der være en god grund?

Hvis man ikke skal igangsættes, eller går i fødsel af sig selv, hvor lang tid må man så max gå over tid, inden man så skal sættes igang?

Uha, det blev lige rimelig mange spørgsmål på én gang, men er bare så spændt!  er nemlig i uge 39+1

Mange tak for hjælpen

Nu er det sådan for mig - at jeg skal føde på kolding sygehus, og havde min sidste tid hos jordmoder 39+4, og hun bestilte tid til hindeløsning 41+0, og tid til igangsættelse 41+3, og hvis jeg føder imellem tiden sletter de selv tiden

Der skal en meget god grund til at blive sat igang, bar sådan ..

Håber det hjalp lidt

Anmeld

12. september 2012

henh01

Jeg tror det er din jordemoder der sender dig videre til konference på sygehuset hvor du skal føde og så finder de en dag der passer ind i deres program hvor du bliver bedt om at møde op (hvis du ikke har født) her får du så alt efter hvor moden du er i livmoderen stikpiller til at blødgøre eller også prikker de vandet.

Jeg blev sat i gang 2 uger før med min den sidste, fordi han allerede i uge 34 vejede 4 kg Det foregik direkte på hopitalet hvor jeg var til væskt scanning og de her vurderede at der var belæg for igangsættelse.

Anmeld

12. september 2012

MMOGM

mybaby-girl skriver:

Nu er det sådan for mig - at jeg skal føde på kolding sygehus, og havde min sidste tid hos jordmoder 39+4, og hun bestilte tid til hindeløsning 41+0, og tid til igangsættelse 41+3, og hvis jeg føder imellem tiden sletter de selv tiden

Der skal en meget god grund til at blive sat igang, bar sådan ..

Håber det hjalp lidt

Puha, synes bare det er lang tid hvis jeg skal gå til uge 41 hihi 

Har en tid hos min jordmoder på min terminsdag, så kan jeg måske snakke med hende dér, omkring hindeløsning eller noget 

Men tusinde tak for dit svar, det hjalp da en del 

Anmeld

12. september 2012

MMOGM

henh01 skriver:

Jeg tror det er din jordemoder der sender dig videre til konference på sygehuset hvor du skal føde og så finder de en dag der passer ind i deres program hvor du bliver bedt om at møde op (hvis du ikke har født) her får du så alt efter hvor moden du er i livmoderen stikpiller til at blødgøre eller også prikker de vandet.

Jeg blev sat i gang 2 uger før med min den sidste, fordi han allerede i uge 34 vejede 4 kg Det foregik direkte på hopitalet hvor jeg var til væskt scanning og de her vurderede at der var belæg for igangsættelse.

Mange tak for dit svar 

Sikke en dejlig basse du fik dig der så  hihi

Vejede han så det, eller havde de skudt ham lidt forkert? 

Anmeld

12. september 2012

henh01

Mikkala91 skriver:

Mange tak for dit svar 

Sikke en dejlig basse du fik dig der så  hihi

Vejede han så det, eller havde de skudt ham lidt forkert? 

Han vejede 4220 8 dage før termin

Anmeld

12. september 2012

MiaLarsen

henh01 skriver:

så skød de da en del forkert alligevel så.  

min vejede 4670 da han blev vejede lige da jeg havde født min basse

Anmeld

12. september 2012

MMOGM

henh01 skriver:

Så var det jo meget godt skudt hihi 

Anmeld

12. september 2012

henh01

MiaLarsen skriver:

så skød de da en del forkert alligevel så.  

min vejede 4670 da han blev vejede lige da jeg havde født min basse

hold da op en basse..

Nej de skød ikke forkert, det var rimelig præcist.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.