Ringe til fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.352 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Anonym trådstarter

Hvor lang tid skal der være mellem veerne før man skal ringe til fødegangen som anden gangs fødende?

Har ca. 10 min mellem og de er begyndt at bide rimelig meget synes jeg. Har også tegnblødning så er rimelig sikker på at der er noget i gang.

Hvor længe gik der fra i havde tegnblødning til i fødte eller havde reglmæssigt veer?

Sidst der gik vandet også startede veerne ca. 20 min efter, så der var jeg ikke i tvivl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Chraz

Uhh det lyder spændende

Jeg tror det kommer an på hvor langt du har til sygehuset. Da jeg skulle føde nummer 2 ringede jeg da der var 5 minutter imellem og fik af vide at jeg skulle komme med det samme. Og jeg havde ca 3 kvarters kørsel til sygehuset. Da vi ankom havde jeg 3 minutter mellem veerne

Anmeld

12. september 2012

rogerrasch

Anonym skriver:

Hvor lang tid skal der være mellem veerne før man skal ringe til fødegangen som anden gangs fødende?

Har ca. 10 min mellem og de er begyndt at bide rimelig meget synes jeg. Har også tegnblødning så er rimelig sikker på at der er noget i gang.

Hvor længe gik der fra i havde tegnblødning til i fødte eller havde reglmæssigt veer?

Sidst der gik vandet også startede veerne ca. 20 min efter, så der var jeg ikke i tvivl.

jeg har så kun 1 barn, men der fik jeg at vide at jeg skulle ringe når der var 3-5 minutter imellem da jeg ringede efter vandafgang om natten, ellers skulle jeg møde ind kl 9 næste morgen, da jeg har arvet noget efter min mor med at jeg ikke kan føde på mine egne veer, kun vedrop, mine veer blev aldrig regelmæssige lige meget hvor åben jeg var

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Uhh det lyder spændende

Jeg tror det kommer an på hvor langt du har til sygehuset. Da jeg skulle føde nummer 2 ringede jeg da der var 5 minutter imellem og fik af vide at jeg skulle komme med det samme. Og jeg havde ca 3 kvarters kørsel til sygehuset. Da vi ankom havde jeg 3 minutter mellem veerne

Hvis det er i myldretiden har vi ca. 3 kvarter, da vi faktisk skal krydse byen og hvis der ikke er så meget trafik tager det kun et kvarter. Men vi har ikke selv bil, så skal enten have en taxa eller finde nogen der kan køre os.

Anmeld

12. september 2012

babymus77

Mit gik pænt stærkt!! Fik afvide det med tid skal man ikke satse på!!! Kør når det gør ondt!! Og hvis du har 3 kvarter ville jeg ikke blive hjemme hele dagen:-)) ikke som 2 gangs;-) Rigtig god arb lysT������gi den gazzzz.... Go fødsel❤❤

Anmeld

12. september 2012

Chraz

Anonym skriver:

Hvis det er i myldretiden har vi ca. 3 kvarter, da vi faktisk skal krydse byen og hvis der ikke er så meget trafik tager det kun et kvarter. Men vi har ikke selv bil, så skal enten have en taxa eller finde nogen der kan køre os.

Øv, det lyder da ikke godt med at du ikke selv kan lave veer. Men godt du så kan få noget drop.

Hvis du har 10 minutter imellem og i først skal have en taxa synes jeg du skal ringe nu. Så kan de vurdere om du skal komme med det samme eller om i skal vente

Det var nu ikke mig med veerne der ikke var regelmæssige. Det var en anden 

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Mit gik pænt stærkt!! Fik afvide det med tid skal man ikke satse på!!! Kør når det gør ondt!! Og hvis du har 3 kvarter ville jeg ikke blive hjemme hele dagen:-)) ikke som 2 gangs;-) Rigtig god arb lysT������gi den gazzzz.... Go fødsel❤❤

Tak
Har lige ringet og advaret manden og sagt han skal køre direkte hjem når han har fri kl. 3.
Skal også lige ha afsat storesøster, men lige nu sover hun.

Er ikke utryk eller noget endnu, så venter lige og ser lidt an. Gider heller ikke ligge inde på hospitalet. Vil heller være hjemme.
Ved sidste fødsel var jeg 8 cm da jeg kom ind på hospitalet, så har fået af vide vi skal komme lidt før denne gang.

Anmeld

12. september 2012

Anonym trådstarter

Chraz skriver:

Hvis du har 10 minutter imellem og i først skal have en taxa synes jeg du skal ringe nu. Så kan de vurdere om du skal komme med det samme eller om i skal vente

Det var nu ikke mig med veerne der ikke var regelmæssige. Det var en anden 

Hehe det så jeg godt. Fik det også rettet.

Jeg skal lige ha manden hjem først og afsat min datter så venter lige lidt endnu.

Anmeld

12. september 2012

babymus77

Anonym skriver:

Tak
Har lige ringet og advaret manden og sagt han skal køre direkte hjem når han har fri kl. 3.
Skal også lige ha afsat storesøster, men lige nu sover hun.

Er ikke utryk eller noget endnu, så venter lige og ser lidt an. Gider heller ikke ligge inde på hospitalet. Vil heller være hjemme.
Ved sidste fødsel var jeg 8 cm da jeg kom ind på hospitalet, så har fået af vide vi skal komme lidt før denne gang.

Nok en go ide❤ihh bliver spændende❤❤men vent nu ikke for længe vel!! Ingen grund til fødsel midt på vejen ;-) 

Anmeld

12. september 2012

Chraz

Anonym skriver:

Hehe det så jeg godt. Fik det også rettet.

Jeg skal lige ha manden hjem først og afsat min datter så venter lige lidt endnu.

Okay. Ja så længe du ikke er utryg eller noget

Du må i hvertfald have dig en super god fødsel og krydser for det kommer til gå køre på skinner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.