Hvordan slukkes halsbrand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.305 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

SAL

Ahhhh!!! Er ved at live vanvittig! Den forbandede halsbrand er ved at tage livet af mig - det er så åbenbart ikke særlig godt at svømme fandt jeg ud af til morges - vandets trykken gjorde at jeg måtte styrte op og ud på toilettet og kaste op
 Hmmm...Første gang i min graviditet at jeg kaster op!
Er der ikke nogen der kan hjælpe med en fantastisk råd! Klarer ikke den sidste tid med flammer hele vejen op og ned i svælget! 
Louise 36+6 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

3rollinger

Hej Louise

Jeg fik faktisk piller mod det da jeg var gravid. Jeg har det problem at der ikke lukkes helt ordentlig ned til maven, saa selvom jeg normalt ikke lider specielt meget af halsbrand, er det rigtig meget under gravditeter. Var engang ved at blive kvalt i min egen syre da jeg laa og sov. Ret ubehageligt.

Jeg ved faktisk ikke hvad pillerne hed, kan ikke huske det mere, men jeg ved at muligheden er der. Det var nogen jeg fik paa recept af min gynaekolog, saa de skulle vaere sikre selv under graviditet.

Knus
Trine

Anmeld

20. maj 2009

Balderson

Jeg har fået at vide at man skal drikke en masse mælk, når man har halsbrænd...

Ved ikke om det virker, men det er da værd at prøve...

Ellers ved jeg man kan få piller for det...

Anmeld

20. maj 2009

Pia

Du kan købe nogel piller på apoteket.. Jeg har prøvet lidt forskelligt, men syntes ikke de har hjulpet en masse.
Men har haft stor succes med og drikke mælk og spise mariekiks.. de slukker for det..

Ellers har samarin haft størst virkning..

Pia.

Anmeld

20. maj 2009

Lone Jakobsen

alminox er et kæmpe hit for mig. købes på apoteket i håndkøb. ellers er balancid også rigtgit gode. har prøvet gaviscon, men dem er jeg ikke vilde med, og de er langt de dyreste.
Lone 34+2

Anmeld

20. maj 2009

Sweet1978

Der findes også nogen der hedder link dem bruger min far. Men spørg dig for på apoteket hvad for nogen der er mest skånsomme for barnet.

Anmeld

20. maj 2009

Nanna1985

Man kan få en del forskellige slags på apoteket, så tag en snak med dem dernede, så hjælper de dig  Ellers vil jeg anbefalde dig at drikke koldt mælk, når det er der.. og spise mariekiks.. Det hjalp da jeg var gravid første gang

Det er bare rigtig træls og møg ubehageligt   Håber du finder et middel, så det kan stoppe og du kan nyde det sidste af graviditeten..

Anmeld

20. maj 2009

Heidi.

nutche skriver:

alminox er et kæmpe hit for mig. købes på apoteket i håndkøb. ellers er balancid også rigtgit gode. har prøvet gaviscon, men dem er jeg ikke vilde med, og de er langt de dyreste.
Lone 34+2

Alminox levede jeg af i mine graviditeter, og de skader ikke barnet.. Men de hjælper..

Anmeld

20. maj 2009

Lone Jakobsen

Heidi-Godsk skriver:

Alminox levede jeg af i mine graviditeter, og de skader ikke barnet.. Men de hjælper..

de er også absolut nødvendige for mig. tager 1-2 hver aften.

Anmeld

20. maj 2009

Knudsen

Jeg er også lykkelig forbruger af Alminox, tager også ca. 1-2 hver aften.

De er rigtig gode til at vejlede på apoteket, alt efter hvad problemet er. I min sidste graviditet fik jeg til sidst også nogle som lavede noget skum ovenpå i mavesækken og derved hjalp.

Mandler er også gode, men kan ikke helt tage halsbranden for mig.

Prøv dig frem og spis så fedtfattigt som muligt, og meget små måltider.

Held og lykke.
Janni 30+

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.