Billige æl teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.582 visninger
28 svar
0 synes godt om
12. september 2012

TR

Hej piger ,

Heller ikke i den her månede var det min tur , til en lille vidunder i maven

- Så må nok bare ind se, jeg skal igang med æl teste ..

Er der nogle der lægger inde med nogle ? til billige penge?

Eller kender et sted på nettet, til billige penge =?

Håber der er nogle, der vil hjælpe mig, er i helt dårligt humår fordi jeg bliver så ked af det hver måned

Jeg har set dem til 2-4 kr. men synes bare det hurtig løber op, når man skal tag en hver dag ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

smlmea

12. september 2012

Peanut

det er jo kun hver dag i een uges tid du skal tage dem. Synes da ikke det er så dyrt. eller måske er det bare mig. men jo flere du køber af gangen jo billigere pr stk. De billigste jeg har fundet er vidst nok på babyornot.dk 

Anmeld

12. september 2012

TR

smlmea skriver:

http://www.trendsales.dk/listings/graviditetstest-og-aegloesningstesy-fra-2-kr/26957945?pn=2&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=graviditetstest&status=1

Det er nok det billigste du kan få fat i,og hendes strimmel test,virker rigtig fint.

Tak skal du have

Anmeld

12. september 2012

TR

Peanut skriver:

det er jo kun hver dag i een uges tid du skal tage dem. Synes da ikke det er så dyrt. eller måske er det bare mig. men jo flere du køber af gangen jo billigere pr stk. De billigste jeg har fundet er vidst nok på babyornot.dk 

SKal man ikk tag en hver dag for at finde ud af ens æl ?

Anmeld

12. september 2012

Peanut

TR skriver:

SKal man ikk tag en hver dag for at finde ud af ens æl ?

Hvis du har en rimelig regelmessig cyklus, burde du også have en rimelig regelmæssig ægløsning.

Jeg begynder at teste på dag 10 efter 1. mensdag, og tester så en gang om dagen indtil den er positiv, og det er den som regel efter max 5 dage ved mig.

Du kan evt prøve at beregne dine frugtbare dage her

http://www.lavpris-teste.dk/ovulation-calendar.php

Også teste fra "fra-datoen" og til "til-datoen. Måske lige en dag eller to før. 

Anmeld

12. september 2012

Rockertand

TR skriver:

Hej piger ,

Heller ikke i den her månede var det min tur , til en lille vidunder i maven

- Så må nok bare ind se, jeg skal igang med æl teste ..

Er der nogle der lægger inde med nogle ? til billige penge?

Eller kender et sted på nettet, til billige penge =?

Håber der er nogle, der vil hjælpe mig, er i helt dårligt humår fordi jeg bliver så ked af det hver måned

Jeg har set dem til 2-4 kr. men synes bare det hurtig løber op, når man skal tag en hver dag ..

homehealth.uk

Anmeld

12. september 2012

TR

Peanut skriver:

Hvis du har en rimelig regelmessig cyklus, burde du også have en rimelig regelmæssig ægløsning.

Jeg begynder at teste på dag 10 efter 1. mensdag, og tester så en gang om dagen indtil den er positiv, og det er den som regel efter max 5 dage ved mig.

Du kan evt prøve at beregne dine frugtbare dage her

http://www.lavpris-teste.dk/ovulation-calendar.php

Også teste fra "fra-datoen" og til "til-datoen. Måske lige en dag eller to før. 

- det synes jeg at jeg har ... Men i følge beregningen er jeg frugtbar imellem 24-29 .. ;/ 

Synes det møg besværligt 

Anmeld

12. september 2012

TR

Rockertand skriver:

homehealth.uk

Takker 

Anmeld

13. september 2012

th

TR skriver:

Takker 

jeg har et par stykker du må få, mener der er 5, men kigger lige, men send lige en pb til mig. sender dem gerne gratis til dig, skal ikke bruge dem mere.

jeg prøvede i 1 måned med det stressede min krop alt for meget, så vi prøvede bare måned efter ca hver 2 dag fra 10 dage efter mens og 10 dage frem og nu er jeg gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.