Vi flyttede til Vallensbæk fra Roskilde i juni 12 men vi har sat os for dyrt og flytter derfor tilbage til Roskilde igen. Vi sparer 6000-7000 kr i husleje ved at flytte og nu er der jo en lille ny på vej.
Vi flytter med stor sansynlighed 1. okt (vi har opsagt vores lejlighed pr. 1 nov men skal være ude til istandsættelse 15 okt).
Jeg var før tilknyttet Roskilde sygehus og er nu tilknyttet Hvidovre hospital og har fået den bedste rådgivning og de har alle været så søde og professionelle samt så har jeg fået den sødeste læge som jeg er tryg ved her i Vallensbæk.
Men hvad skla jeg gøre fra nu? Vil jo gerne føde på Hvidovre (har dårlig erfaring med Roskilde sygehus ang. min MA) og derfor ønsker jeg ikke at føde der. Jeg vil også gerne beholde min læge her i Vallensbæk men det er noget med en 25 km grænse.
Kan jeg beholde mit sygehus samt min læge hvis jeg flytter til Roskilde igen? Vil helst ikke skifte her under graviditeten, er samt tilknyttet jordemødrecentret i Ishøj og har ingen problemer med at skulle tage frem og tilbage.
Håber der er nogen som kan give svar på mine spørgsmål, vil virkelig ikke skifte læge eller sygehus ÉEN gang til 
Anmeld