Syntes ikke Emma tager nok på...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Emma-07

Hejsa.. jeg syntes ikke Emma tager nok på... måske jeg skulle lade være med og give hende så meget flaske... hun får flaske 5 gange i døgnet...
Hvad med jer? hvordan køre jeres dag med mad. fra morgen til aften..

knus malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

Mikkelmusen

Her får Filuca flaske 2-3 gange om dagen, resten er jo blevet erstattet af grød, brød og mos.

Anmeld

12. marts 2008

ka li ja

her er det 2 flasker om dagen plus grød og mos resten af tiden.
jeg syntes nok 5 flasker er lidt meget i den her aldre.. men hva sir din sp?? er det fint nok?

Anmeld

12. marts 2008

Emma-07

ka li ja skriver:

jeg syntes nok 5 flasker er lidt meget i den her aldre.. men hva sir din sp?? er det fint nok?

hun får ca 150 ml når hun får flaske... vi er begyndt på grød. øllebrød rugbrøg og kartofler.. bare i små mængder fordi hun så ellers får store problemer med sin mave....

malene:)

Anmeld

12. marts 2008

Hyner

Hejsa...
Tror det ligger til navnet Emma, for min datter får mellem 3 og 4 flasker om dagen alt efter hvor meget grød hun har ville ha. Hun har nemlig ikke været den store spiser i grød, mos-serien så hun er føsrt så småt startet nuher efter hun er kommet i dagpleje.
Krams Henriette og Emma

Anmeld

12. marts 2008

Emma-07

Hyner skriver:

Hejsa...
Tror det ligger til navnet Emma, for min datter får mellem 3 og 4 flasker om dagen alt efter hvor meget grød hun har ville ha. Hun har nemlig ikke været den store spiser i grød, mos-serien så hun er føsrt så småt startet nuher efter hun er kommet i dagpleje.
Krams Henriette og Emma

Tak for dit svar.. og er da glad for hun ikke er den eneste...
kram:)

Anmeld

12. marts 2008

Hyner

Det var da så lidt.... Desuden bøvler min Emma faktisk også utroligt meget med maven, men hun er ved at komme efter det.... Det er bare så hårdt..
Krams

Anmeld

12. marts 2008

ka li ja

Emma-07 skriver:

ka li ja skriver:

hun får ca 150 ml når hun får flaske... vi er begyndt på grød. øllebrød rugbrøg og kartofler.. bare i små mængder fordi hun så ellers får store problemer med sin mave....

jamen så tror jeg da også det er fint. her tager arthur 2 gange 250ml
han er også stor
bare din trunte er glad så er det hele fint nok skal du se:)

Anmeld

12. marts 2008

Emma-07

ka li ja skriver:

Emma-07 skriver:

ka li ja skriver:

jamen så tror jeg da også det er fint. her tager arthur 2 gange 250ml
han er også stor
bare din trunte er glad så er det hele fint nok skal du se:)

Tak for svar søde.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.