Endnu en gang p pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Fiona78

Vil bare høre om der er nogen af jer der er stoppet på p piller der også blive supertrætte?
Jeg stoppede for ca 4 uger siden og nu her de sidste par dage har jeg bare været mega træt og kan nærmest stå op og sove

Har læst i de andre indlæg om dette at mange af jer har haft en murren i underlivet, hvor lang tid stod det på hos jer?
Kun omkring forventet ÆL eller? Jeg har haft det ca 14 dage nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

jannie

hej
jo jo var skam osse meget meget træt med en sjov murren i underlivet 5 uger efter p.pille stop, men var nok ikke pillernes skyld. fandt da ud af at jeg var gravid.

har du undersøgt den mulighed ...

håber på en lille opdatering hvis det skulle være tilfældet,
held og lykke med det

hilsen jannie 15+3

Anmeld

20. maj 2009

Fiona78

jannie skriver:

hej
jo jo var skam osse meget meget træt med en sjov murren i underlivet 5 uger efter p.pille stop, men var nok ikke pillernes skyld. fandt da ud af at jeg var gravid.

har du undersøgt den mulighed ...

håber på en lille opdatering hvis det skulle være tilfældet,
held og lykke med det

hilsen jannie 15+3

Det har jeg også tænkt på men tør næsten ikke tro på at det er det da jeg har PCOS og haf haft så meget døje med min cyklus de sidste mange år
Har lige tabt mig 10 kg og været på kombinations p piller i 6 mdr for at prøve at rette op på min hormonbalance
Vi har også kun haft sex 3 gange siden pillestop så det vil næsten være et mirakel hvis det virkelig skulle være lykkedes
Jeg skal have mens i næste uge hvis behandlingen af sygdommen er lykkedes så det er nok for tidligt at kunne teste endnu
Men kunne være dejligt hvis det er lykkedes men er ikke optimist for er blevet skuffet så mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.