se min kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.442 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Miamaja

den er gul som solen. alt hvad jeg ejer det er gult som den. deeet er fordi...

jeg er blevet inviteret paa date med masser af mojitos og margaritas af min mand torsdag . jeg glaeder mig helt vildt for det er laenge siden vi har vaeret ude alene og hygge

saa i den anledning vil jeg gerne have en ny sommer kjole.. hehe meeen hvilken en kan i bedst lide jeg maa desvaerre ikke faa dem alle

Lauren by Ralph Lauren 'Malina' Ruffle Halter Dress JS Collections Pleated Bead Waist Dress

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

eliasogmor

den gule er helt klartt den fedest..

Anmeld

20. maj 2009

trunte89

eliasogmor skriver:

den gule er helt klartt den fedest..

enig.

Anmeld

20. maj 2009

Leneur

Altså den gule er jo helt klart en sommerkjole men kjolen på det lille billede (i midten) er mere sexet og fremhæver nogle fortrin som måske vil gøre at i hygge hele natten.... ;-)

Anmeld

20. maj 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Jeg ville vælge den gule.  - ELSKER længden og farven...
Dejligt med date, jeg er også inviteret ud af min mand, dog fredag...

Anmeld

20. maj 2009

Diana...

Jer er helt vild med de 2 øverste men den gule er os flot men jeg ville bare eje de 2 øverste hvis det var mig der skulle have kjole   og ihh hvor bliver det bare hyggeligt glæder os til at høre om jeres fantastiske aften.

Knus

Anmeld

20. maj 2009

Honningblomst

Hvis jeg skulle vælge en var det den gule...men de er lige en tand for konede synes jeg...eller bare for ikke-danske.
Knus Eva..som ville vælge noget mere romantisk-smiler
Knus Eva..

Anmeld

20. maj 2009

Cris

Den gule helt klart!

De andre to er også meget fine, men ville kun bruge dem, hvis jeg skal ud i byen. Den gule er lidt mere praktisk, synes jeg. Og den er ikke konedet Eva!... not at all! Men det er en smags sag. Jeg kunne bruge den gule også med et par jeans under om dagen og ville se kanon godt ud, synes jeg! Så får du brugt lidt mere uden at vente på at gå i byen igen! hehe 

Anmeld

20. maj 2009

Tina2

Jeg ville også tage den gule, selvom jeg ikke rigtig bryder mig om udskæringen..... Men den er også fin til jeans osv.... Og gul er jo bare så fed en farve:-)

Anmeld

20. maj 2009

bette

jeg ville vælge den på det lille billede.. synes den er rigtig flot..

den gule synes jeg er lidt for meget
og den første synes jeg er lidt grim i halsen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.