Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger den flotte Sebra Kili seng (også kendt for Juno-sengen)
Er ligegyldig med hvilken farve, søger helst i hvid og sort
Vil give max 3500, kom frisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Jeg søger den flotte Sebra Kili seng (også kendt for Juno-sengen) Er ligegyldig med hvilken farve da den skal males Kom frisk... Har ingen fast pris pt.
Er ligegyldig med hvilken farve da den skal males
Kom frisk... Har ingen fast pris pt.
Hvor bor du??
Nadia&Daniel skriver: Hvor bor du??
Jeg bor i 2665 Vallensbæk Strand men flytter til Roskilde men er ret flexibel angående afhentning
BabyWish2012 <3 skriver: Jeg bor i 2665 Vallensbæk Strand men flytter til Roskilde men er ret flexibel angående afhentning
Årh okay - så bare et Kære Børn i Lyngby, havde ET STK. på tilbud (4000.-) Men det var nu vist du ikke fandt en brugt til en god pris
Nadia&Daniel skriver: Årh okay - så bare et Kære Børn i Lyngby, havde ET STK. på tilbud (4000.-) Men det var nu vist du ikke fandt en brugt til en god pris
Tak fordi du siger det Kigger stadig lidt efter en brugt med madras som jeg helst vil have under de 4000
BabyWish2012 <3 skriver: Tak fordi du siger det Kigger stadig lidt efter en brugt med madras som jeg helst vil have under de 4000
Kan jeg godt forstå - held og lykke med jagten
Nadia&Daniel skriver: Kan jeg godt forstå - held og lykke med jagten
Mange tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128