Kravlegård? Spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.450 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. september 2012

M&N

Vi søger en kravlegård til vores lille ufødte lille pige. Vi har 2 hunde og derfor finder vi det mest praktisk at hun får en kravlegård

Men skal der sengerand i? Og er det bedst -hvorfor? Jeg tænker mest på grund af "tremmerne" og hvor kan man så købe dem henne, er det bare det samme som normale sengerande som du køber i eks. Ønskebørn?

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Mussen2

Jeg synes ikke man skal putte sengerand i kravlegård. Den er jo til når de eer vågne og måske mens de er helt små småslver. Så det er rart at kunne se dem og omvendt

Anmeld

11. september 2012

M&N

Mussen2 skriver:

Jeg synes ikke man skal putte sengerand i kravlegård. Den er jo til når de eer vågne og måske mens de er helt små småslver. Så det er rart at kunne se dem og omvendt

Okay, tak for svar  

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay, tak for svar  

Velbekomme. Tremmerne er lavet så deikke kan komme tilskade, hvis du forstår men var det for at hundende ikke kan komme ind?

Anmeld

11. september 2012

Lotus86

Vi havde ikke sengerand i vores, og vores søn elskede at ligge og kigge ud

Anmeld

11. september 2012

LMX

BabyWish2012 <3 skriver:

Vi søger en kravlegård til vores lille ufødte lille pige. Vi har 2 hunde og derfor finder vi det mest praktisk at hun får en kravlegård

Men skal der sengerand i? Og er det bedst -hvorfor? Jeg tænker mest på grund af "tremmerne" og hvor kan man så købe dem henne, er det bare det samme som normale sengerande som du køber i eks. Ønskebørn?

På forhånd tak 

Ja jeg ville bruge rand... Du kan nemt fine en brugt incl rand, tæppe og uro.

Ja til rand fordi baby ellers kan få arme og ben galt afsted i tremmerne.

Anmeld

11. september 2012

2babygirls

BabyWish2012 <3 skriver:

På forhånd tak 

Vi havde samme sengerNd i, som til tremmesengen. Men det blev ikke brugt længe, for så kunne hun ikke kigge ud og vi skulle helt hen for at se hende.

Anmeld

11. september 2012

M&N

Mussen2 skriver:

Velbekomme. Tremmerne er lavet så deikke kan komme tilskade, hvis du forstår men var det for at hundende ikke kan komme ind?

Nej dog ikke, så høje er de slet ikke Hun skal have en kravlegård så de ikke hugger hendes legetøj

Anmeld

11. september 2012

M&N

Lotus86 skriver:

Vi havde ikke sengerand i vores, og vores søn elskede at ligge og kigge ud

Okay, tak for svar

Anmeld

11. september 2012

M&N

LMX skriver:

Ja jeg ville bruge rand... Du kan nemt fine en brugt incl rand, tæppe og uro.

Ja til rand fordi baby ellers kan få arme og ben galt afsted i tremmerne.

Ja det er jo det, man kan jo tage den af efter behov.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.