Ferie inden barsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

SHERO

Hey all

Jeg er liiige lidt i tvivl her, så kunne være nogen af jer skønne mennesker kunne hjælpe...

Jeg skal hvis alt går som det skal, på barsel i starten af dec. Efter som jeg jo har 5 ugers ferie og 1 uge ferie fridage i år (som jo skal bruges i år) Må jeg, eller skal jeg så holde det inden barsel, eftersom jeg ikke kan tage dem med over til næste år??
For ellers har jeg jo ikke voldsomt mange måneder til at holde alt min ferie i?

Tullen85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

LalleHv

Jeg tror at du ska holde 3uger inden september og 2 uger derefter..
Eller sådan noget.. -Der er ihvertfald regler for det.. HVIS ikke du kan bli enig med din arb-giver om dette...
Ellers finder I bare den "nemmeste" måde at løse det på..

Jeg var gravid (er ike mere) men jeg sku på barsel i august. og havde derfor slet ingen muligheder for at holde min ferie inden.. så vi havde planer om at dele det på... og de sidste 2 uger (altså efter september) ville jeg ha fået udbetalt..
Men som sagt, du ska undersøge det, hvis ikke I kan finde en løsning i fællesskab..

Håber det kunne hjælpe

Anmeld

20. maj 2009

fam.4xc

Tullen85 skriver:

Hey all

Jeg er liiige lidt i tvivl her, så kunne være nogen af jer skønne mennesker kunne hjælpe...

Jeg skal hvis alt går som det skal, på barsel i starten af dec. Efter som jeg jo har 5 ugers ferie og 1 uge ferie fridage i år (som jo skal bruges i år) Må jeg, eller skal jeg så holde det inden barsel, eftersom jeg ikke kan tage dem med over til næste år??
For ellers har jeg jo ikke voldsomt mange måneder til at holde alt min ferie i?

Tullen85

Jeg holdte lidt inden min barsel og brugte resten til at forlænge min barsel med så jeg ku gå længere hjemme med den lille og ha godt indkørings tid i vuggeren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.