Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er selv til korte og lidt ualmindelige navne.
Desværre er min kæreste lige modsat, så vi bliver nok ikke enige.
Nomi er min favorit.
Ellers:
Aura
Luka
Cita/Zita
Mira
Sizel
Isa
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Liv
Leah (husk h'et)
Nova
Liane
Mirja
Mie
/Mette
Clara
Dicte
Thilde
TeamRocket skriver: Hihi. Der er bare intet der lige fanger mig. Hvor dælen kigger man for at finde navne, hvor har i fundet jeres? :-D
Hihi. Der er bare intet der lige fanger mig. Hvor dælen kigger man for at finde navne, hvor har i fundet jeres? :-D
Dk navne app
Zia
Camille
Mine favoritter af ikke helt almindelige, ikke lange, pigenavne:
Anora
Ea
Henny
Hera
Aida
Yara
Enea
Vår
Her er en søgning fra Mit Barns Navn, der viser godkendte pigenavne, som er på max. 4 bogstaver og er sjældne i Danmark (max. 500 med navnet):
http://mitbarnsnavn.dk/navnemaskinen?hvilke=pigenavne&godkendte=ja&korte=4&sjaeldne=500&side=1
Den kan du lege videre med, hvis du har lyst :-)
TeamRocket skriver: Tak for svar. Mine yndlings navne ligger henad mynthe, ronja, silke og lotus- desværre er de optaget men i den stil :-D det er bare svært med de navne og hun skal endda have to for sådan er traditionen i familien.
Tak for svar. Mine yndlings navne ligger henad mynthe, ronja, silke og lotus- desværre er de optaget men i den stil :-D det er bare svært med de navne og hun skal endda have to for sådan er traditionen i familien.
Noget i stil med
Flora
Alette
Vera
Serine
Rosa
Lilja
?
Melina
Munte
Lara
Ronja
Frida
Karla
Julia
Lili
Mia
Nynne
Silke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128