Erfaring med Mikk-line flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. september 2012

SAL

- Nogen der har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Ayasmor

Min datter havde Mikkeline 2 år i træk, og jeg var fuldt ud tilfreds med dem. Hun kunne fint holde varmen i dem, og var ikke våd eller lignene.

Anmeld

11. september 2012

SAL

Ayasmor skriver:

Min datter havde Mikkeline 2 år i træk, og jeg var fuldt ud tilfreds med dem. Hun kunne fint holde varmen i dem, og var ikke våd eller lignene.

Okay Tak for dit svar...Mikk-line er bare lige det billigere end mange af de andre mærker, men vil selvfølgelig ikke købe et dårligt produkt og jeg kender ikke rigtigt til det mærke...men så kan det være at det skal være det

Anmeld

11. september 2012

K&S

Ayasmor skriver:

Enig enig :-) 

Anmeld

11. september 2012

Thereseh

SAL skriver:

- Nogen der har det?

Jeg havde en til min søn sidste vinter, og var meget tilfreds. Men det var før han kunne gå, så ved ikke hvordan den er mht slid. 

(hvis du skal bruge str 74-80 har jeg en til salg &nbsp

Anmeld

11. september 2012

SAL

Thereseh skriver:

Jeg havde en til min søn sidste vinter, og var meget tilfreds. Men det var før han kunne gå, så ved ikke hvordan den er mht slid. 

(hvis du skal bruge str 74-80 har jeg en til salg &nbsp

Det er vist et par dage siden at min dreng brugte den str.- ellers tak Tak for dit svar...

Anmeld

11. september 2012

SAL

K&S skriver:

Enig enig :-) 

Anmeld

11. september 2012

Ayasmor

SAL skriver:

Okay Tak for dit svar...Mikk-line er bare lige det billigere end mange af de andre mærker, men vil selvfølgelig ikke købe et dårligt produkt og jeg kender ikke rigtigt til det mærke...men så kan det være at det skal være det

Det er den, men synes bestemt ikke den er ringere af den grund. Vi havde en hummel sidste år, og hun kommer til at bruge den igen iår, men det er udelukkende pga. at jeg forelskede mig i lige netop den model, og havde nogle fødselsdagspenge at gøre godt med. Min datter havde mikkeline både første år, hvor hun ikke kunne gå endnu,men også året efter. Begge dragter var i rigtig pæn stand efter sæsonens afslutning.

Anmeld

11. september 2012

SAL

Ayasmor skriver:

Det er den, men synes bestemt ikke den er ringere af den grund. Vi havde en hummel sidste år, og hun kommer til at bruge den igen iår, men det er udelukkende pga. at jeg forelskede mig i lige netop den model, og havde nogle fødselsdagspenge at gøre godt med. Min datter havde mikkeline både første år, hvor hun ikke kunne gå endnu,men også året efter. Begge dragter var i rigtig pæn stand efter sæsonens afslutning.

Hummel har osse så mange fede modeller...men pyha!! de er krydrede

Anmeld

11. september 2012

Ayasmor

SAL skriver:

Hummel har osse så mange fede modeller...men pyha!! de er krydrede

Ja det har de nemlig.. var også derfor jeg sprang til, da min datter både havde fået 500 kr. til at købe flyverdragt for, OG en flyverdragt oveni. Flyverdragten blev byttet (for lille) og vupti så havde vi den hummel jeg sådan havde forelsket mig i til ingen penge Men jeg kan i hvertfald godt anbefale en Mikkeline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.