Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har to stks bodystockings, kortærmede, fra Hollys. De er helt nye, der er stadig prismærke på.
Den ene er brun, den anden er grøn. Størelsen er 86 (18 mdr) Nyprisen er 150 kroner, sælges for 100 kroner stk uden porto.
Kommer fra ikke ryger hjem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RiUL skriver: Jeg har to stks bodystockings, kortærmede, fra Hollys. De er helt nye, der er stadig prismærke på. Den ene er brun, den anden er grøn. Størelsen er 86 (18 mdr) Nyprisen er 150 kroner, sælges for 125 kroner stk uden porto. Kommer fra ikke ryger hjem.
Den ene er brun, den anden er grøn. Størelsen er 86 (18 mdr) Nyprisen er 150 kroner, sælges for 125 kroner stk uden porto.
Så man sparer en 5'er?
annec skriver: Så man sparer en 5'er?
Man kan jo byde .. Har jo ikke skrevet nogle steder at prisen er fast!
RiUL skriver: Man kan jo byde .. Har jo ikke skrevet nogle steder at prisen er fast!
Nej, men man læser det som om at du har bestemt prisen
annec skriver: Nej, men man læser det som om at du har bestemt prisen
Har jeg ikke
Ny pris!!!!
RiUL skriver: Jeg har to stks bodystockings, kortærmede, fra Hollys. De er helt nye, der er stadig prismærke på. Den ene er brun, den anden er grøn. Størelsen er 86 (18 mdr) Nyprisen er 150 kroner, sælges for 100 kroner stk uden porto. Kommer fra ikke ryger hjem.
MissMaria skriver: Byder 150 kr for begge
Byder 150 kr for begge
Ja uden porto
RiUL skriver: Ja uden porto
MissMaria skriver: Hvad bliver Porto med b post
Hvad bliver Porto med b post
omkring 21 kroner
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128