Hvornår tar i jeres voksi i brug?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. september 2012

christinak

Jeg overvejer at købe voksi til vores dreng på 5 måneder, men ved ikke om det er for tidligt, han er et varmt barn og er bange for han kommer til at svede når han sover ude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Mussen2

christinak skriver:

Jeg overvejer at købe voksi til vores dreng på 5 måneder, men ved ikke om det er for tidligt, han er et varmt barn og er bange for han kommer til at svede når han sover ude

Jeg tog den i brug i går det blev dog lidt lunere end jeg regnede med, så det var lige varmt nok. I dag har jeg så lagt ham ud i en body, så jeg prøver mig frem. Synes voksien er så lækker at kunne lægge dem ud i, så hellere regulerer tøjet de har på

Anmeld

11. september 2012

christinak

Mussen2 skriver:

Jeg tog den i brug i går det blev dog lidt lunere end jeg regnede med, så det var lige varmt nok. I dag har jeg så lagt ham ud i en body, så jeg prøver mig frem. Synes voksien er så lækker at kunne lægge dem ud i, så hellere regulerer tøjet de har på

Tænkte evt på at putte sommerdynen i så bliver den jo lidt køligere. Må de sove med bærepladen? 

Anmeld

11. september 2012

Københavnermor

Meget snart, så giver jeg hende bare mindre tøj på. Hun sover så godt i sin voksi..

Anmeld

11. september 2012

christinak

Nu som Moar skriver:

Meget snart, så giver jeg hende bare mindre tøj på. Hun sover så godt i sin voksi..

Vores dreng har i forvejen kun 1 langærmet body og et par strømpe bukser og sin dyne og der er han varm nok

Anmeld

11. september 2012

Tona

christinak skriver:

Nu er det godt nok en slee bee vi har og ikke en voksi, men det er jo samme princip

Min datter er et meget varmt barn og sveder utrolig meget når hun sover, så for hendes vedkommende er det endnu for varmt. Det vil dog ikke vare længe før jeg tager den i brug og så bare lægger hende ud kun i body i den i starten.

Du er nødt til at eksperimentere lidt, for alle børn er så forskellige. Prøv det af og har han svedt helt vildt, så skal han have mindre tøj på næste gang. Jeg tror jeg ville starte ud med sommerdynen i begyndelsen for jeg tror den er længe varm nok pt.

Anmeld

11. september 2012

tarkoflen

Kan de ikke sove i en voksi om sommeren med en sommerdyne i? Det troede jeg da var meningen med sommerdynen

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

christinak skriver:

Tænkte evt på at putte sommerdynen i så bliver den jo lidt køligere. Må de sove med bærepladen? 

Jeg har også en silkedyne, men har aldrig rigtig fået den brugt.

Anmeld

11. september 2012

christinak

Mussen2 skriver:

Jeg har også en silkedyne, men har aldrig rigtig fået den brugt.

Det vidste jeg ikke man kunne få er den tyndere? 

Anmeld

11. september 2012

Mussen2

christinak skriver:

Det vidste jeg ikke man kunne få er den tyndere? 

Ja det er en sommerdyne til voksien, som har samme egenskaber som ulden. Pokkers dyr! Mener den kostede 1000, måske jeg skulle prøve at bruge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.