(februar) Måske tænder..!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

nilletøz

hej..

Lukas min lille prins, er begyndt at savle rigtig meget, og hans gummer virker hårde, samt er de lidt hvide, så tænker lidt på om det er hans tænder der driller ham.??

Det er faktisk kun om aften han blir rigtig ked, og vil intet, han er næsten ikke til at trøste. Om dagen er det intet at mærke på ham, og glad, smiller meget (og savler) *S*

Har set man kan købe noget der hedder gummer? i matas, kender i det, og er det godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Muffinmus

Måske...men det er nu tit de får sig en øv periode om aftenen der ikke skyldes tænder...
De fleste børn får deres første tand ca ved 6 mdrs alderen..nogle lidt før og nogle lidt efter.
her er hun nu også hvid nogle steder, men tvivler stærkt på hun får tænder nu...
Men har da hørt andre bruge det til gummerne, brugte det ikke selv til min søn. Han var 7 1/2 måned da han fik den første og mærkede intet på ham.

Anmeld

20. maj 2009

nilletøz

MariaE skriver:

Måske...men det er nu tit de får sig en øv periode om aftenen der ikke skyldes tænder...
De fleste børn får deres første tand ca ved 6 mdrs alderen..nogle lidt før og nogle lidt efter.
her er hun nu også hvid nogle steder, men tvivler stærkt på hun får tænder nu...
Men har da hørt andre bruge det til gummerne, brugte det ikke selv til min søn. Han var 7 1/2 måned da han fik den første og mærkede intet på ham.

Ok, synes også selv det er lidt for tidligt, men vil hellere være på den sikre side..
Ja det er nemlig kun om aften han blir så ked, men håber ikke det er tænderne, for har hørt at de skulle gøre rigtig ondt...

Var idag på apoteket, men de havde ikke noget, det skulle jeg have på recept fra lægen, men de har noget i matas, ved bare ikke om det virker lige så godt.. !?

Jeg håber da han tager det ligeså godt, og at vi ikke mærker han får tænder...

Men nu må vi se hvad der sker...

Tak for dit svar..

Anmeld

20. maj 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vores søn var 9 mdr. før, at han fik sin første tand - de fleste får som Maria skriver den første omkring når de er 6 mdr. Luka mærkede ikke noget særligt til, at tænderne kom. Han var lidt rød i numse, men ikke særlig pylret i forhold til, hvad han plejede.

Jeg mener, at det er normalt, at de er hvide under gummerne.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Jeg har Danazan Gummedråber, og snakkede med SP om det.. Hun sagde jeg sagtens kunne bruge det, men kun når det var højst nødvendigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.