Start-veer snyde-veer????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2012

tulle09

Vågnede inat ved jeg havde nogle veer, til at starte med var de rimelig regelmæssige, og kunne ikk falde i søvn for dem igen, så begyndte de at stilne af efter et par timer, og her til morgen kommer der lige en enkel engang imellem....

Så vil jeg høre om det tegn på der snart skal ske noget eller om det er snyd det hele.???

Skulle man mon overveje at pakke sygehus tasken???

36+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

La´chrissen

tulle09 skriver:

Vågnede inat ved jeg havde nogle veer, til at starte med var de rimelig regelmæssige, og kunne ikk falde i søvn for dem igen, så begyndte de at stilne af efter et par timer, og her til morgen kommer der lige en enkel engang imellem....

Så vil jeg høre om det tegn på der snart skal ske noget eller om det er snyd det hele.???

36+0

Uhh ved slet ikke noget om det, men det lyder da spændende for at der snart sker noget
Jeg tror vist sagtens du kan pakke tasken, den tager jo ikke skade af at stå og vente. Så slipper du for en panik pakning

Anmeld

16. september 2012

Deaktiveret profil

tulle09 skriver:

36+0

Jeg har ligesom dig oplevet dette forleden, men nu er det gået i sig selv igen, jeg er snart i uge 38, så det kunne være dejligt hvis hun snart meldte sin ankomst.. 

Det er jo individuelt fra kvinde til kvinde, men ja, jeg ved det ikke rigtigt, er selv førstegangs gravid, så jeg er ikke så god til at tolke de tegn man har..

Ja, pak du hellere tasken, det skader ikke at have den klar, man ved jo aldrig. 

Anmeld

17. september 2012

Muffinmus

sådan kom de on off i noge uger her 3 gang før de rigtigt gik i gang:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.