Til fynboerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

KarinaIda

Hey Allesammen...

Til alle jer der er klar på og mødes en dag, der skrev jeg et indlæg tidligere, hvor jeg snakkede om fredag den 29 maj hvor vi kunne ses..... Jeg har sat denne dag, idet jeg har fri... Men er der andre med indvendinger eller som måske heller vil have det rykket til en anden dag siger i til, så kan vi jo se på det...

Men som sagt, til jer der er med på den fredag den 29 maj, hvad siger I da til og mødes kl 10 eller 11 i endten det nye legeland i Rosengårdscentret eller i Zoo?

Knus Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Diana...

Øv hvad med os jyder   Jeg vil os hi hi 

Anmeld

20. maj 2009

KarinaIda

Diana... skriver:

Jamen kom du da bare til fyn og tag med os Du skal være mere end velkommen

Anmeld

20. maj 2009

SaNiNa

Jeg er frisk hvis jeg har det godt den dag og alt efter om lillemanden er kommet osv... syntes det er pænt svært at sige hvordan jeg har det lige pt... jo jeg er træt

nogen ider til hvor vi kan mødes.

Anmeld

20. maj 2009

SaNiNa

Diana... skriver:

Søde du kommer bare det kunne være så hyggelig

Anmeld

20. maj 2009

KarinaIda

Kan sagtens følge dig Sanne.. Det er jo meget svært og sige hvordan du har det og om han er kommet den lille... Jamen jeg har jo foreslået zoo eller det nye legeland i rosengårdscentret.. Men er der ikke flere, som er med på og mødes, skal det da næsten rykkes... Efter min mening...

Anmeld

20. maj 2009

KarinaIda

Sanne skriver:

Jeg er frisk hvis jeg har det godt den dag og alt efter om lillemanden er kommet osv... syntes det er pænt svært at sige hvordan jeg har det lige pt... jo jeg er træt

nogen ider til hvor vi kan mødes.

Hej sanne. Har svaret tilbage til dig, fik bare ikke trykket på citer dit indlæg.. Men der står et andet svar til dig herinde

Anmeld

20. maj 2009

SaNiNa

KarinaIda skriver:

Hej sanne. Har svaret tilbage til dig, fik bare ikke trykket på citer dit indlæg.. Men der står et andet svar til dig herinde

Det er set

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.