Til jer med kombivogn, hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2012

lio

Til dem af jer som har eller har haft en kombi-barnevogn altså liggemål på de 79 cm.

Hvor længe har jeres små kunne ligge i den? (taget i betragtning at barnets længe er/var i "normal" kurve)

På forhånd tak allesammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

DitteFisk

Jeg vil selv købe en kombivogn og har været inde på netdoktorens vækstkurve (for drenge) og se, at de er 79 cm omkring 12-mdrs-alderen (i gennemsnit). 

Forstår ikke billederne

Anmeld

10. september 2012

2721

Vi har en kombivogne men dens liggemål er større.
Nu stoppede min søn med at sove i barnevogn da han var lidt mere end et år, men han ville stadig kunne ligge i den nu hvor han er 2,3 år. Dog ville der være meget trængt

Anmeld

10. september 2012

Julemusen

Øhm det er godt nok et lille ligge mål, men så kan den da bruges som klapvogn bagefter. Phillip er 10 måneder og 85 cm lang. Han ville have vokset ud af den for et par måneder siden. Du skal jo også regne med at der skal være et par cm mellem hoved og side for ellers er det ikke rart for den Bette.

Anmeld

10. september 2012

lio

Gigl skriver:

Jeg vil selv købe en kombivogn og har været inde på netdoktorens vækstkurve (for drenge) og se, at de er 79 cm omkring 12-mdrs-alderen (i gennemsnit). 

Forstår ikke billederne

Billederne er en fejl, ved ikke hvorfor de er på, de er fra min salgs annonce.

Anmeld

10. september 2012

K&S

Laijona Äiti skriver:

Til dem af jer som har eller har haft en kombi-barnevogn altså liggemål på de 79 cm.

Hvor længe har jeres små kunne ligge i den? (taget i betragtning at barnets længe er/var i "normal" kurve)

På forhånd tak allesammen

Anton lå i barnevognskassen på vores kombivogn, indtil han var ca. 1 år  Han var 2914 gram og 49 cm ved fødslen

Du har lagt billeder af en Oddervogn op?

Anmeld

10. september 2012

lio

K&S skriver:

Anton lå i barnevognskassen på vores kombivogn, indtil han var ca. 1 år  Han var 2914 gram og 49 cm ved fødslen

Du har lagt billeder af en Oddervogn op?

billederne eren fejl, de er fra min salgs annonce.

Anmeld

10. september 2012

K&S

Laijona Äiti skriver:

billederne eren fejl, de er fra min salgs annonce.

Oki doki

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.