Hvor kommer de små babyer fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.342 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

gda

Jeg så igår i De unger mødre på Kanel 4, at Loise snakkede med sin søn Sebastian ang, dette emme.

Nu skal vi snart snakke om det samme derhjemme, når Beds kommer, og vi kan ikke blive enige.

Kim (min mand) siger at vi skal fortælle Josephine at det var storken, da hun er for lille til at vide sådan noget.

Jeg synes at vi skal springe lidt over emnet, og bare sige at den er kommet ud af maven/tissekonen

Hvad gjorde i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

SaNiNa

ja jeg ville osse mener at man skal sige "sandheden" at at den lille kommer ud af af mors tissekone så er man da startet på blomsterne og bierne... det sammen gælder julemanden...

Sanne "som venter på at få af vide hvornår vi skal scannes"

Anmeld

12. marts 2008

Jan9e D

Her hjemme, ved Mathine at babyerne, vokser inde i maven, og kommer ud af maven. Hun elsker at se billeder fra sin fødsel, hvor mor har lidt ondt i maven >( (noget af en underdrivelse), hvordan hun kommer ud af maven ( fik jo kejsersnit) og hvordan hun så ud lige efter. Og det må jeg sige atdet er jeg glad for, for syntes hun skal vide sandheden. Og jeg mener at det er noget der er meget naturligt, og det ikke skal pakes ind.
Men samtideig er jeg jo dobbelmoralsk, for hun tror jo på julemanden.

(H) - Jannie

Anmeld

12. marts 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min datter på 6 syntes også, det var meget spændende, da jeg ventede nr. 3. Hun vidste, at Gustav voksede sig stor inde i maven, og hun ved, hvordan han kom ud. Men hvordan han kom derind, har vi ikke været inde på. Jeg tror på, at hvis hun gerne ville vide det, ville hun spørge. Jeg bruger altid hendes egne spørgsmål og nysgerrighed som guide for, hvilke informationer hun skal have.

:) Karoline

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

Syntes bestemt I skal sige det som det er hvis hun spørg ind til det selv... man kan låne/købe mange søde børger om selv samme emne på en god pædagogisk børnemåde-fortælling.... Både Mikkel & Mille har været glade for at læse om hvordan babyen kommer...:P

Så jeg syntes helt bestemt I skal sige det som det er... læs en bog og forklar hende at mor også har en baby i maven og at babyen kommer ud når den er klar fordi den først skal vokse sig stor og stærk...

hvis farmand siger det er storken der kommer med babyen så vil jeg gerne høre hvad han vil fortælle hende når hun en dag spørg ham hvordan man laver babyer *GGG* :)):)):))

Knus fra Pia.

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

Hej..:)

Hvorfor er der nogle mennesker der ikke fortæller det som det er...forstår det simpelthen ikke??? Nå, men her har jeg valgt den nemme løsning og det er sandheden...æg, sædcelle og tissemand og tissekone..Så let og børn tager det jo bare for hvad det er, så det burde din mand måske også gøre...;)
Knus..

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

nemlig Eva - det er jo lige sådan de kommer til verden *GG*;) - du har styr på det...

Griner lige af mit eget indlæg - jeg har skrevet man kan låne mange gode BØRGER *GG* mente selvfølgelig bøger.

Knus

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

nemlig Eva - det er jo lige sådan de kommer til verden *GG*;) - du har styr på det...

Griner lige af mit eget indlæg - jeg har skrevet man kan låne mange gode BØRGER *GG* mente selvfølgelig bøger.

Knus

:D ja, sådan nogle Børger, de er nu gode i den situation...;)

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Knus

GRINER..... ikke drillle..... du har da givet Mille en god "børge" til hendes fødselsdag, den var da super sød *S*

Anmeld

12. marts 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Knus

GRINER..... ikke drillle..... du har da givet Mille en god "børge" til hendes fødselsdag, den var da super sød *S*

Er glad for at hun kunne bruge den Børge...:P

Åh, jeg har jo snart fødselsdag...hvis du alligevel er i Nørre A d.29 marts, så kik forbi...:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.