Søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Tulle28

Min lille, skønne datter er lidt af en syvsover:-) Hun stod op kl. 07.00, sov igen kl. 09.00, var vågen 30 minutter ved 12.00 tiden og sover i skrivende stund... Dejligt sådan set, synes det har været hårdt at komme hjem til vores store pige (reaktionen på lillesøster kom prompte, men det gik lidt bedre igår - måske fordi lillesøster også der tog sig en sovedag = mor og far kunne koncentrere sig 100% om storesøster), men man savner da at se de små, dejlige øjne...

Hvor meget sov/sover jeres her i starten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Masig

Tulle28 skriver:

Min lille, skønne datter er lidt af en syvsover:-) Hun stod op kl. 07.00, sov igen kl. 09.00, var vågen 30 minutter ved 12.00 tiden og sover i skrivende stund... Dejligt sådan set, synes det har været hårdt at komme hjem til vores store pige (reaktionen på lillesøster kom prompte, men det gik lidt bedre igår - måske fordi lillesøster også der tog sig en sovedag = mor og far kunne koncentrere sig 100% om storesøster), men man savner da at se de små, dejlige øjne...

Hvor meget sov/sover jeres her i starten?

De første 2-3 uger sov han også konstant... Nu vile jeg ønske han gad sove bare en lille smule mere så jeg fik bare en lille smule mere tid til al husarbejdet.. Han er vågen det meste af tiden og skal helst også underholdes mens han er vågen hehe...

Anmeld

11. september 2012

babymus77

Ja min lille Julius sover heller ikke tiden væk!!! Så det er svært at nå andre ting:-) 

Anmeld

11. september 2012

crille

Magne sov helt ekstremt den første uge, lidt mindre næste og mindre igen her tredje uge. Han sover stadig meget, men der udvikles så meget under søvnen og indtryk bearbejdes. På 30 min når sådan en bette pige at opleve meget  

Nyd det, for det vare ikke ved jo.. hehe.. 

Hvordan reagerer storesøster? Tror det er sundt nok der er en reaktion, det MÅ være svært at dele opmærksomheden. Her begyndte vi først at opleve noget der mindede om en jaloux reaktion efter en lille uge og så var det tid til at bonus skulle til mor. Storebror kommer igen her på fredag og så bliver det spændende Sidst var han syg og meget pylret, så glæder mig til han kommer igen og vi skal øve os i at være 4  

Anmeld

11. september 2012

fairlady

hvordan sover jeres om natten? På en god nat vågner Birk 1 gang + 1 gang tidlig morgen. På en knap så god nat, kan han vågne med 1, 2 eller 3 timers mellemrum.

Drengen er 1 måned. Syntes godt han snart kunne have flest af de gode nætter!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.