En rigtig øv dag (Dagplejestart)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2012

Troldemommi

Johanne startede i dagpleje i mandags og har bare taget det så fint (jeg var så lettet) men idag puhhhaaaa, dp ringede efter 2 timer og sagde at hun bare var så ked, jeg drønede derop og fandt min lille grædende pige helt opløst af gråd, jeg tog hende selvfølgelig med hjem og vi hyggede indtil hun kom hen og sove formiddagslur.

Det gør bare ondt helt ind i hjertet når ens lille skat er ked, men jeg tror næsten dp var ligeså ked af det, hun havde prøvet alt og intet hjalp på johannes humør, undtagen hendes mor.

Nu sidder jeg så bare og har ikke rigtig lyst til at aflevere hende imorgen

Har i andre oplevet modgang i starten da jeres små skulle ud og passes ???

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Mum33

Hey. Vores lille dreng var også så ked den 1. dag, at dp ringede efter os efter 1 time  Var helt skræmt. Dagen efter var vi der sammen med ham lidt længere, og så sov han der. Langsomt blev dagene længere og han vænnede sig til dagligdagen hos dp. Men ja .. det er bare SÅ hårdt når de er kede af det og man skal aflevere dem.

Håber det går bedre i morgen.

Anmeld

10. september 2012

Troldemommi

E. B. skriver:

Hey. Vores lille dreng var også så ked den 1. dag, at dp ringede efter os efter 1 time  Var helt skræmt. Dagen efter var vi der sammen med ham lidt længere, og så sov han der. Langsomt blev dagene længere og han vænnede sig til dagligdagen hos dp. Men ja .. det er bare SÅ hårdt når de er kede af det og man skal aflevere dem.

Håber det går bedre i morgen.

Det er det jeg syntes er lidt mærkeligt her, hun er startet for en uge siden og så her efter weekenden kommer der en så kraftig reaktion, men ja jeg håber så meget det går bedre imorgen, jeg

Monica

Tak for dit svar

Anmeld

10. september 2012

Julemusen

Det er meget normalt at de efter en uge 14 dage bliver ked af det, for der finder de ud af at det er hverdag og ikke bare for sjovt. Der kommer nok flere af de ture. Phillip havde det ligesådan efter første weekend og gangen efter blev det nemmere. Nu en måned efter er han bare glad og tilpas.

Anmeld

10. september 2012

Julemusen

Det er meget normalt at de efter en uge 14 dage bliver ked af det, for der finder de ud af at det er hverdag og ikke bare for sjovt. Der kommer nok flere af de ture. Phillip havde det ligesådan efter første weekend og gangen efter blev det nemmere. Nu en måned efter er han bare glad og tilpas.

Anmeld

10. september 2012

Mettefpigen

Åhh....
Neej her var der ingenting.... Han var selvfølgelig lidt ked af det, men det gik hurtigt over.... Men snakkede også med dp om det og hun er sikker på at det har hjulpet at han er blevet vant til at blive passet og derfor ved at han kommer hjem til mor og far igen

Anmeld

10. september 2012

Troldemommi

Kitty-Katten skriver:

Jeg kan godt leve med at hun får nogle ture men jeg håber bare så meget det kun er her i begynderfasen hvor vi lige så langsomt kører hende ind, for puhaaa det er ikke nemt at se ens pus være så ked af det

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

10. september 2012

Troldemommi

Mettefpigen skriver:

Åhh....
Neej her var der ingenting.... Han var selvfølgelig lidt ked af det, men det gik hurtigt over.... Men snakkede også med dp om det og hun er sikker på at det har hjulpet at han er blevet vant til at blive passet og derfor ved at han kommer hjem til mor og far igen

Okay, hvor er i heldige  der findes ikke noget der er værre end når ens lille unge er ked af det, håber det snart går over

Tak for dit svar

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.