Anonym skriver:
Jeg er lige anonym da ingen ved vi tænker på at blive gift og vores planer..
Vi vil gerne begynde på projekt baby nr. 2 om et års tid.. Vi tænkte så at vi kunne slå bryllup og barnedåb sammen..
Men hvordan gjorde i?
Altså skrev i det i invitationen? (hvis ja skrev i så også ønskesedler til både jer selv og den lille?) Eller var det som en overraskelse?
Hvordan holdt i det?
Vi tænker på buffet i telt i haven, også en bryllups kage og muffins til dessert til kaffen..
Men hvordan med kirken? Bliver man så gift efter alle børnene er blevet døbt? Og hvordan er det i forhold til et alm. kirke bryllup??
På forhånd TUSIND tak!! 
Først tillykke

vi holdt også bryllup og barnedåb samtídig !
det var så ved vores første fødte

i kirken blev vi viet først på den traditionelle vis bortset fra vi ikke gik ud med det samme efter vielsen. så var der barnedåb bagefter hvor vores gudmor kom op med vores søn og han blev døbt derefter gik vi ud først og der efter vores gudmor med vores søn

efter vielsen holdt vi festen på min mands arbejde (han er kok) og vi havde så arrangeret at dem der kom langvejs fra kunne overnatte og fik morgenmad næste dag !
om aften havde jeg nogle søde veninder og svigerinder der holdt øje med min søn så jeg kunne nyde min dag
og for at det blev en dejlig aften for alle både forældre og børn (vi havde mange børn med for jeg har den holdning når det også er barnedåb skal børnene jo også med) havde vi en ung pige med der sad ved børnebordet og hjalp børnene og så havde vi lavet legerum i en pejsestue hvor hun holdt øje med ungerne mens forældrene hyggede sig og i dag snakke alle stadig om hvor dejligt det var både for forældre og børn

det var vores måde at gøre det på

Anmeld