Update fra os - "Aften-kolik" og vægtproblemer :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Er du så medlem af danmark så du får tilskud?

slvfølgelig så dårlig som min krop og imunforsvar er, så er det hul i hovedet ikkke at være med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Team Putte skriver:

Ja det er ik blevet til så meget baby.dk de seneste uger for vi er rendt ind i en gang "Aften-kolik" og det tærer bare på alle kræfter.. Overskud er der intet af på kontoen! Hver aften omkring kl 18 brød helvedet løs  og varede til kl 21-22 kun afbrudt af 20 min søvn (Hvis vi var heldige!) efter at have grædt sig selv i søvn 

I fredags var vi så hos kiropraktor for at se om der var noget der plagede den lille pige, og det var der! Hun havde så mange spændinger i nakken og ryggen at kiropraktoren godt kunne forstå hvorfor den lille pige var så ked af det, stakkels pus! Aftenskrigeriet er stoppet fra den ene dag til den anden efter behandlingen! Det er så lækkert! Og glæden ved at være mor er ved at komme igen (Sammen med overskudet) 

Desværre tager Ida stadig ik på som hun skal Da hun blev vejet i onsdags, 11 uger og 2 dage gammel, vejede hun 4890 gram og var 59 cm lang. Hun havde kun taget 60 gram på på 14 dage  Hun er nu hoppet 2 vægt-kurver ned siden fødslen og aftenskrigeriet har jo bestemt ik haft nogen gavnlig virkning på vægten! Hun bruger jo alt krudtet på at skrige

Kiropraktoren fandt yderligere ud af at hendes sutteteknik ikke var som den skulle være! Evt. pga. spændingerne i nakken, som kan gøre at hun bliver træt eller får ondt når hun spiser og det så kan være grunden til at hun ik spiser mere end hun gør. Det kunne faktisk oz være årsagen til at min mælk aldrig løb til fordi hun ik har kunnet sutte effektivt nok!

Det har virkelig været en øjenåbner at være til kiropraktor! Vi har en ny tid tirsdag og håber snart der er lys for enden af tunnelen!

Åh nej dog, hvor er det synd for lillepigen - godt at det hjælper allerede.. Junior "knækker" i skulderen når man tager ham op eller vil ligge ham ned - det vil jeg have kigget på også - dette kunne jo nemt være årsagen til at han skriger HVER gang han skal sove..

Anmeld

17. september 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

slvfølgelig så dårlig som min krop og imunforsvar er, så er det hul i hovedet ikkke at være med

Hehe godt

Anmeld

17. september 2012

Team Putte

DET Poulsen skriver:

Åh nej dog, hvor er det synd for lillepigen - godt at det hjælper allerede.. Junior "knækker" i skulderen når man tager ham op eller vil ligge ham ned - det vil jeg have kigget på også - dette kunne jo nemt være årsagen til at han skriger HVER gang han skal sove..

Det kan sagens være grunden til skrigeri.. Ida knækker oz i højre skulder og når det er rigtig slemt føles det som om der er grus mellem skulderbladene på hende Vi har været afsted til 3 behandlinger og hun er stadig mega anspændt Nu har vi fundet vores varmepude frem som hun ligger lidt på, hvis vi har ondt i muskler så hjælper det jo med varme.. Så hun får 10 min på det laveste trin ca. 3 gange om dagen og så masserer jeg hende på ryggen når hun er faldet i søvn op af mig, med hovedet på min skulder og er helt afslappet i nakke og ryg.. Det har givet rigtig meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.