Hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2009

Fam. Madsen

nannajohansen skriver:

Det er jeg ked af på dine vegne.
så var det heldigt at du blev gravid

ja jeg var meget heldig og håber på og blive heldig igen... på et tidspunkt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

nannajohansen

MaleneG skriver:

jeg fandt ud af det allerede en uge før jeg skulle have min mens, jeg begyndte at få mens smerter, og kunne teste positiv 7 dage før den forventet mens dag.
Og jeg begyndte at få mave på ca. en uge efter.

Okay  det var godt nok hurtigt .
jeg misunder dig virkelig at du kunne teste så hurtigt

Anmeld

19. maj 2009

nannajohansen

Fam. Madsen skriver:

ja jeg var meget heldig og håber på og blive heldig igen... på et tidspunkt...

Det kan jeg godt forstå
det håber jeg virkelig for dig .

Anmeld

19. maj 2009

CarinaSB

Jeg testede 2 dage efter forventet mens .. Og fik en positvi test .. Og jeg var 3 uger henne

Anmeld

20. maj 2009

marmik

Jeg var ca 4-5 uger henne begge gange, altså dagen efter jeg sku ha haft mens. Første gang kom det meget bag på mig da det ik var planlagt og jeg slet ik havde forventet det, men anden gang var det planlagt, og jeg havde det på fornemmelsen
Jeg har meget hurtigt fået mave begge gange, tror nu det er meget forskelligt...
Tror også det er meget forskelligt hvornår testen er positiv, men krydser fingre for dig...

Anmeld

20. maj 2009

Cris

jeg ventede og ventede på min periode, og jeg kunne mærke nogle smerter og ømme bryster. Men jeg ventede og jeg blev mere og mere nysgerrig med tanke, at jeg alligevel var blevet gravid. Jeg købte tre test og den første var allerede positiv (om eftermiddagen). Næste morgen har jeg prøvet igen og så var det positiv. Min mave blev lidt størrer efter uge 12, men ingen kunne mærke det og jeg har brugt mit tøj, som jeg plejer. Det var i uge 22, 23 da jeg ikke længere kunne passe og har købt nogle gravide bukser. Efter uge 23 var det lidt mere tydeligt, at jeg var gravid.

Anmeld

24. maj 2009

Melissa´s Mor

Jeg var 6 uger henne da jeg fandt ud af jeg var gravid..
Var gået over tid så tog en test og var ved lægen dagen efter for at være sikker..
Kom virkelig bag på mig da jeg var på p-piller.. Men kunne mærke at der var noget galt. Kvalme og meget træt..
Fik en lille mave da jeg var ca 16 uger henne.. Og siden er det gået rigtig stærkt..

Anmeld

24. maj 2009

saxa

Jeg var 5uger henne - da jeg pludselig vågnede en morgen og udbrød til min kæreste "Jeg tror jeg er gravid" Og ganske rigtigt - de 2 streger var der

Anmeld

25. maj 2009

banaman89

Heej ...
Jeg var 10 + der jeg tog en test for kæresten og jeg troede at min mens var udeblivet pga stress eller depri , fordi vi lige var flyttet og har før kastet op sindsygt i flere uger .. Så først efter jeg ikke gad at hører på min veninde mere tog jeg en test for at vise at jeg ikke var gravid men den var så positiv .. Ups ..
Og nu er jeg 22+3 .. Tiden går bare for hurtigt ..

Hilsen Anna ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.