Nu er han flyttet ud ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

engel©

Og jeg har nu mistet al håb for fremtiden ... Tror nu ikke længere på at han kommer tilbage - ej heller at han reelt vil overveje det ...

Han har taget for meget med ... Kasser som stod gemt væk i skuret - som han ikke har kigget i siden vi flyttede ind for snart 3 år siden ... Al hans tøj - selv det han ikke kan passe ... Vinterstøvler ... Ja, næsten alt ... Der er kun småting tilbage hist og her ...

Det giver ingen mening oven i mit hoved ... Hvad syntes i - kan jeg tage fejl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Mormilla

engel© skriver:

Og jeg har nu mistet al håb for fremtiden ... Tror nu ikke længere på at han kommer tilbage - ej heller at han reelt vil overveje det ...

Han har taget for meget med ... Kasser som stod gemt væk i skuret - som han ikke har kigget i siden vi flyttede ind for snart 3 år siden ... Al hans tøj - selv det han ikke kan passe ... Vinterstøvler ... Ja, næsten alt ... Der er kun småting tilbage hist og her ...

Ej det er jeg da ked af at høre!!!

Anmeld

19. maj 2009

Leneur

Nu ved jeg ikke lige hvad der ligger til grund for hans beslutning for at forlade dig. Jeg er selv lige gået fra min kæreste... ikke den letteste beslutning når jeg venter hans barn... men kunne ikke stole på hvad han sagde og det måtte jeg tage konsekvensen af. Er da ked af det på dine vegne nu når du stadig gerne ville være sammen med ham og det er da helt i orden både at være ked af det, skælde ham ud og forbande ham langt væk, samtidig med at du savner ham. Det er ganske naturligt og på sigt vil det også hjælpe dig over din sorg ved at have mistet ham.

Knus og tanker til dig søde.

Anmeld

19. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
engel© skriver:

Det er jeg ked af at høre, men jeg tror ikke du tager fejl. Det lyder som en definitiv beslutning

Anmeld

19. maj 2009

engel©

Altså - jo mere jeg kigger rundt - jo mere forvirret bliver jeg ...

Hans 'dyre og kostbare' computerbøger er her stadig ... Hans vinterdyne (som han ikke kunne holde ud at sove mere med, da den var blevet for varm) har han taget med - men hans højt elskede hovedpude, som han har kåret til den bedste han nogensinde har sovet med, ligger stadig i sengen ... Hans brændbare cd og dvd'er - som han er storforbruger af - ligger her stadig ... Og hans allergi medicin ligger også stadig i skabet ...

Anmeld

19. maj 2009

Sweet1978

engel© skriver:

Altså - jo mere jeg kigger rundt - jo mere forvirret bliver jeg ...

Hans 'dyre og kostbare' computerbøger er her stadig ... Hans vinterdyne (som han ikke kunne holde ud at sove mere med, da den var blevet for varm) har han taget med - men hans højt elskede hovedpude, som han har kåret til den bedste han nogensinde har sovet med, ligger stadig i sengen ... Hans brændbare cd og dvd'er - som han er storforbruger af - ligger her stadig ... Og hans allergi medicin ligger også stadig i skabet ...

Tror ikke du så meget skal vurdere på hvad han har eller ikke har taget med, tror mere du skal tænke på hvad han har sagt og tro på det. Tingene kan han jo altid nå at hente. Min erfaring er at når mænd har taget en beslutning er den gyldig.

Anmeld

19. maj 2009

engel©

Jamen han har jo sagt så meget ...
De sidste 3 dage har været en sand rutchebane af informationer ...
Hans konlusion søndag nat var: Han elsker mig - men er i tvivl om han kan være lykkelig i et forhold med mig og ungerne ... Han har brug for plads (hule-tid) og det er svært at finde med en lille på 1 1/2 år og en mongol på snart 10 ...
Jeg kom med nogle løsningsmodeller som det oprigtigt så ud som om at han kunne bruge til noget - men nu er jeg bare i tvivl ...

Måske er det 'bare' virkeligheden som har banket på min dør - jeg har været en zombi siden i fredags hvor denne 'tur' startede ... Har ikke helt kunne forstå hvad der skete og nu er det pludselig virkelighed ...

Anmeld

19. maj 2009

Sweet1978

engel© skriver:

Jamen han har jo sagt så meget ...
De sidste 3 dage har været en sand rutchebane af informationer ...
Hans konlusion søndag nat var: Han elsker mig - men er i tvivl om han kan være lykkelig i et forhold med mig og ungerne ... Han har brug for plads (hule-tid) og det er svært at finde med en lille på 1 1/2 år og en mongol på snart 10 ...
Jeg kom med nogle løsningsmodeller som det oprigtigt så ud som om at han kunne bruge til noget - men nu er jeg bare i tvivl ...

Måske er det 'bare' virkeligheden som har banket på min dør - jeg har været en zombi siden i fredags hvor denne 'tur' startede ... Har ikke helt kunne forstå hvad der skete og nu er det pludselig virkelighed ...

Ja så kan jeg godt se det ikke er nemt, håber det bedste for dig men tror ikke rigtig på det.

Anmeld

19. maj 2009

engel©

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.