Hjælp til at sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2012

EnGodMor

Jeg kan simpelthend ikke få min søn til at falde i søvn i sin barnevogn om dagen, han kan være så mega træt, og hvis jeg ligger ham ud i den, så ligger han lys vågen lige indtil jeg henter ham ind igen 

Er der nogen der vil være rigtig søde og fortælle mig hvordan man gør med og få barnet til at sove om dagen i barnevogn,,,, hvad gør i andre fra når jeres barn vågner tidligt om morgen, hvordan er jeres rytme fra morgen til aften sådan helt præcist ( med amning, leg, sove, tur, osv osv)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

benzon

engodmor skriver:

Jeg kan simpelthend ikke få min søn til at falde i søvn i sin barnevogn om dagen, han kan være så mega træt, og hvis jeg ligger ham ud i den, så ligger han lys vågen lige indtil jeg henter ham ind igen 

Er der nogen der vil være rigtig søde og fortælle mig hvordan man gør med og få barnet til at sove om dagen i barnevogn,,,, hvad gør i andre fra når jeres barn vågner tidligt om morgen, hvordan er jeres rytme fra morgen til aften sådan helt præcist ( med amning, leg, sove, tur, osv osv)

Vores dreng vågner ved en 9 tiden om morgen også går jeg ind i stuen og ligger ham på legetæppet ved en 11 tiden bliver han træt og jeg ligger ham i barnevognen nogen gange sover han i flere timer og andre gange kun en time så vågner han også er han nogen gange vågnwn helt til aftensmad tid også ved 21 og nogen gange først ved en 22 tiden så sover han til nat

Anmeld

9. september 2012

Rsa

engodmor skriver:

Hvor gammel er din søn?

Anmeld

9. september 2012

EnGodMor

Rsa skriver:

Hvor gammel er din søn?

Han er 3 måneder

Anmeld

10. september 2012

Klematis

engodmor skriver:

Heller ikke hvis du går tur med barnevognen?

Anmeld

10. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Han er 3 måneder

Måske du ligger ham ud for tidligt? Hvad tid står i/han op? Måske kan han ikke lide at sove i barnevogn, det kan min søn ikke. Så han sover indendørs, og her sover han som en sten. (Han er 4 mdr.)

Her er vores dag sådan groft penslet op:

kl.5.30: Vi står op (vi skal køre storebror i bh)

ca. kl. 6: første flaske og herefter hver 2-3 time resten af dagen

ca kl. 8: Sover formiddagslur 1- 2 timer. (medmindre han falder i søvn i bilen)

ca. 12: Spiser grød og herefter lur.

ca. 15-16: Kort lur (1/2 time)

ca. 19: Lur indtil ca. 21.

Kl. 21: Får natble på, flaske eller vælling.

Kl. 4-5: Natflaske (medmindre han sover helt igennem)

Anmeld

11. september 2012

Nattøs

her sover hun i barnevognen når vi går tur og vi går nærmest tur hver dag hun har kun 2 gange sovet i barnevognen hvor den stod stille og der sov hun en time. og anden gang tyve min. 

her vågner hun ca ved 7-8 tiden og er vågen i ca 1-2 timer også sover hun igen.. i løbet af dagen er det meget forskelligt hvordan hun sover.. og om aften falder hun i søvn ved omkring 8-10 tiden også sover hun i øjeblikket imellem 6 og 9 timer  hun er 7 uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.