Troede faktisk ikke det kunne lade sig gøre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Solstrålebørn

Mor til 2 piger.. 

Startet på uddannelse for 1 uge siden... Plus at jeg har et studiejob ved siden af..  

Gud hvor har jeg hørt end masse negativt om det... 

"Du kan da ikke både studere, jobbe og have familien" 

Det kan jeg så... Arbejder 2 vagter om ugen i de ulige uger...  Det vil sige 4 vagter pr. måned... 

Jeg troede faktisk selv at jeg ikke vil kunne overskue det... Når det kun er så få vagter om måneden synes jeg det er dejligt, hvor andre synes det er helt hen i vejret... 

Vil egentlig ikke noget særligt med det her... Andet end at fortælle at end del tager hatten af for at jeg både kan studere, jobbe og være der for børn og kæreste... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anja.t

Super sejt !!

Anmeld

9. september 2012

come2

Hvor fedt ) hvilket studie er du på? Jeg ka' godt forstå hvis det ik kan hænge sammen for alle, det kommer meget an på hvor tidskrævende studiet er ) men skønt når tingene kører ))

Anmeld

9. september 2012

Solstrålebørn

come2 skriver:

Hvor fedt ) hvilket studie er du på? Jeg ka' godt forstå hvis det ik kan hænge sammen for alle, det kommer meget an på hvor tidskrævende studiet er ) men skønt når tingene kører ))

Læser til sosu hjælper.. Er på den lave løn (9919,- før skat) For at kan betale daginst. osv så er et studiejob nødvendigt ved siden for at tjene pengene ind til det... 

Ja der er mange lektier hver dag, dem koncentrere jeg mig om når børnene er lagt i seng hver aften... 

Anmeld

9. september 2012

Solstrålebørn

Anja.t skriver:

Super sejt !!

Takker... 

Anmeld

9. september 2012

come2

Solstrålebørn skriver:

Læser til sosu hjælper.. Er på den lave løn (9919,- før skat) For at kan betale daginst. osv så er et studiejob nødvendigt ved siden for at tjene pengene ind til det... 

Ja der er mange lektier hver dag, dem koncentrere jeg mig om når børnene er lagt i seng hver aften... 

Den udd har jeg også held og lykke med det hele

Anmeld

9. september 2012

Solstrålebørn

come2 skriver:

Den udd har jeg også held og lykke med det hele

Tusind tak skal du have... Fagene på skolen synes jeg er vildt spændende... Er meget bidt af psykologi/social pædagogik... 

Anmeld

9. september 2012

come2

Solstrålebørn skriver:

Tusind tak skal du have... Fagene på skolen synes jeg er vildt spændende... Er meget bidt af psykologi/social pædagogik... 

Det er vildt spændende fag arbejdede indenfor det i nogle år, nu vil jeg prøve noget andet men praktikkerne er hårde kan jeg huske, 37 timer om uge. Og opgaver udover 

Anmeld

10. september 2012

Solstrålebørn

come2 skriver:

Det er vildt spændende fag arbejdede indenfor det i nogle år, nu vil jeg prøve noget andet men praktikkerne er hårde kan jeg huske, 37 timer om uge. Og opgaver udover 

Ja har hørt lidt om praktikken idag fra praktikvejlederen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.