ved ikke hvad der sker men virkelig brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Anonym trådstarter

Hej de Damer

jeg sidder her en mørke aften og er igen bare græde færdig....

jeg er alene mor og har bare været igennem rigtig meget ind for det senest år

ratsager, dødsfald, akut indlæggelser med barn, flytning, studie start, begyndene diskus i min ryk, osv

jeg ved ikke hvad der sker jeg grader ofte træt sur og er enlig slet ikke mig selv jeg har lyst til at grave mig ned flytte langt væk,,,

skolen er hård og er ved at opgive ting som ellers aldrig har været et problem er blevet et problem,,

jeg hader at kigge på mig selv bliver dårlig syntes jeg er ulækker og kan slet ikke forstille mig at nogen kan lide mig.. jeg er gået fra 82 til 125 med børn...

selv om alle siger mit hjem er ok bliver jeg aldrig tilfres..

vågner om natten i gråd om jeg nu er en god nok mor sover bare super dårlig...

ja jeg kunne blive ved...

har flere gange prøvet at ringe til lægen men ligger på igen jeg kan bare ikke lide ham 

(første gang jeg så ham sage han til mig at jeg var fed at skulle minst tabe min 20 kilo)

jeg ved ikke hvad jeg sker er dette helt normalt eller er der noget galt med mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Anonym trådstarter

slet ingen

Anmeld

9. september 2012

babyonboard

Hej Jeg tror alle kan have sådan perioder i deres liv, og især når du har haft et år med så meget modgang. og syntes da ikke din læge kan være bekendt at sige sådan noget til dig. syntes du skal finde dig en anden læge og fortælle det du har fortalt her, det kan jo være du har brug for en at tale med og som kan give dig nogle svar. men jeg ville ikke forlade denne tråd uden at give dig et  og håber du snart kan få det bedre og se lidt mere positivt på hverdagen, selv om det kan være svært . 

Hilsen Charlotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.