Andre hvis kvalme og brystspændinger er næsten væk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.933 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2012

Mokka

Synes ikke jeg mærker så meget til min graviditet længere..

Min kvalme, brystspndinger og ligamentsmerter er så godt som forsvundet, hvilket bekymrer mig ret meget...

Tisser ikke så meget mere og er ligeledes knap så oppustet om aftenen..

Føler mig knap gravid længere... Andre der mærker ændringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

FF

Mange af de syntomer jeg havde,  har jeg ikke længere, brysterne er ikke ligeså ømme og tisse trang som jeg havde for 1 , 2 uger siden har jeg ikke , men kvalme har jeg nogle gange, men tror det er meget  normalt, at nogle syntomer forsvinder, og måske komer igen   ? 

måske nogle andre kan svare dig , ved desværre ikke selv :I

Anmeld

9. september 2012

th

Mokka skriver:

Synes ikke jeg mærker så meget til min graviditet længere..

Min kvalme, brystspndinger og ligamentsmerter er så godt som forsvundet, hvilket bekymrer mig ret meget...

Tisser ikke så meget mere og er ligeledes knap så oppustet om aftenen..

Føler mig knap gravid længere... Andre der mærker ændringer?

hej, jeg havde mega ømme bryster de første 7 uger sidst jeg var gravid og fik kvalme og opkastning fra uge 8 til 12 og så havde jeg det ellers fint indtil 2 måned før hvor jeg desværre fik plukveer og var ved at gå i fødsel, så blev sygemeldt og skulle tage det med ro. fødte 3 dagefør termin.

denne gang ved jeg ikke hvor langt jeg er men er ca i uge 6 (skal scannes i morgen) så ved jeg det. har jeg haft kvalme fra før jeg kunne teste positiv, men ingen ømme bryster endnu.

Anmeld

9. september 2012

Karina84

I min første graviditet havde jeg ikke rigtig nogen symptomer, de første par måneder. Kun en smule madlede og var oppustet.

Denne gang har jeg haft en smule kvalme og er møg træt hele tiden.

Så det jeg vil sige er, at slet ikke alle mærker gener eller tegn på graviditet de første par måneder, så det er helt normalt

Anmeld

14. september 2012

0siv0

Mine symptomer kommer og går også lidt. Har haft nogle dage stort set uden spændinger og kvalme - så jeg til sidst troede, jeg ikke længere var gravid - men det tog da godt nok revanche igen.. Så jeg håber, det er meget normalt, at det går op og ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.