steril?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Anonym trådstarter

nogen der tilføldigvis ved, hvor længe man har chlamydia, før man bliver steril?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

DK

Desværre. Altså jeg tror ikke at man sådan 100% bliver det, selv om man har haft det i ange år. Jeg tror bare der er en risiko for at man kan blive det.

Anmeld

19. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200289.htm

Der står lidt her. Så vidt jeg forstår skal det udvikle sig til en underlivsbetændelse før der er en risiko

Anmeld

19. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Har kun et råd. Gå til lægen!!! Han/hun kan helt sikkert også give dig svar på alle dine spørgsmål.

Og så få kommet i behandling hurtigst muligt, hvis ikke du allerede er.
Det er jo ikke alle der bliver sterile, men desto hurtigere man kommer i behandling desto bedre.

Anmeld

19. maj 2009

Anonym trådstarter

ja, jeg fik en behandling, med bare 2 tabl. i dag

tror jeg har haft det længe

Anmeld

19. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Hvad sagde lægen til dig?

Har du haft en underlivsinfektion? Eller ingen symptomer?

Anmeld

19. maj 2009

Anonym trådstarter

altso, jeg snakkede ikke med min læge, men med kontordamen der, eller noget
hun sagde bare jeg havde klamydia, og sagde så at jeg skulle ta' 2 tabl. sammen, på en dag, så var behandlingen slut...

Anmeld

19. maj 2009

Leneur

Anonym skriver:

altso, jeg snakkede ikke med min læge, men med kontordamen der, eller noget
hun sagde bare jeg havde klamydia, og sagde så at jeg skulle ta' 2 tabl. sammen, på en dag, så var behandlingen slut...

Du må være blevet podet først, ellers ville hun ikke bare sige at du havde klamydia??? Jeg har selv haft det et par gange og da vi startede med projekt baby sagde hun at det muligvis ville være en forhindring pga. det. Der gik da også 8-9 mdr inden jeg blev gravid men det lykkedes da og endda via naturmetoden, så på trods af infektionen kan det sagtens gå at blive gravid alligevel.

Anmeld

19. maj 2009

Rikke, Liam & Linus

Har læst mig lidt frem til at hvis du ingen direkte (og alvorlige) symptomer har haft på sygdommen. Skulle chancen for at der er sket noget med din forplantningsevne, være MEGET lille.

Men mon ikke du lige skal en tur til lægen efter endt behandling, for at tjekke at alt er væk. Det ville jeg ihvertfald gøre.

Men ellers tror jeg ikke du skal være bekymret.

Anmeld

19. maj 2009

Anonym trådstarter

hvad er podet?

ja, jeg skal også få en tid til undersøgelse igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.