Sagen er den at vores nu knapt 3 uger gamle datter. Sover alt for skørt om natten. Jeg har absolut ingen forventninger om at hun bare skal sove, når hun bliver lagt og så bare derud af.
Hun får sit godnat måltid mellem 22-23 og derefter ligges hun ned i sin vugge, hvor hun falder i søvn med det samme og sover 3-4 timer førend hun vil ha mad igen. Når hun så har spist igen, er kl omkring 2-3 om natten. Og selvom hun ikke ligger lysvågen mens hun spiser, så er det som om hun vågner fuldstændig op, når måltidet er forbi, og hun bliver lagt i vuggen igen. Hun bliver ikke ked af det, men møver rundt, sparker dynen af, siger små lyde og bare kører rundt i sengen. I ca 1-2 timer hver nat.
Jeg har prøvet at svøbe hende lidt tæt i dynen, og meget andet. Men der hjælper ikke...
Er der andre der har eller har haft børn der har gjort det samme, altså været vågen nogle timer om natten, og er ser noget man kan gøre?
Jeg prøver at lade hende være, så hun ved det er nat. Men jeg kan overhovedet ikke selv falde i søvn!!! Og jeg er godt træt når næste måltid så melder sig, for selvom hun har ligget vågen en time eller to, så melder hun sig stadig sulten efter 3 timer :/
Anmeld