Har i også bebser der råber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. september 2012

kvinde84

For det gør min søn meget af. Han råber op og brokker og skænder  hele dagen. Han er enormt krævende, og jeg kan simpelten ikke regne ud hvad han vil. Han græder ikke, men rååber på alle mulige måder. Man bliver sku skør i hovedet af det  Hvis man så rammer plet med hvad han vil, så går han lidt ned i toneleje og skænder lidt et øjeblik mere. Efter det begynder han så at "snakke" og snakke og snakke og snakke. Lillemanden ved sku hvad han vil  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

pemiro

kvinde84 skriver:

For det gør min søn meget af. Han råber op og brokker og skænder  hele dagen. Han er enormt krævende, og jeg kan simpelten ikke regne ud hvad han vil. Han græder ikke, men rååber på alle mulige måder. Man bliver sku skør i hovedet af det  Hvis man så rammer plet med hvad han vil, så går han lidt ned i toneleje og skænder lidt et øjeblik mere. Efter det begynder han så at "snakke" og snakke og snakke og snakke. Lillemanden ved sku hvad han vil  

Her snakkes der også RIGTIG meget, dog i et normalt toneleje.. Men når så han går op i de meget lyse toner, så er det fordi han er i RIGTIG RIGTIG godt hunør hehe..
Vi snakker meget tilbage til ham når han snakker, det synes han er vældig hyggeligt <3

Anmeld

9. september 2012

kvinde84

Vi snakker også rigtigt meget med ham, og han er ret fremme i skoene på det område  Kan bare ikke helt forstå råberiet, kan ikke huske at andre børn i familien har gjort det. I hverfald ikke når de har været så små  

Hvem ved, måske det er arvet fra mig hehe, jeg har hvertfald altid fået at vide at jeg snakkede rigtigt meget og højt når jeg var barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.