Hvordan sover jeres unger egentlig pt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. september 2012

HeidiØ

Altså om natten?

William sover VIRKELIG elendigt. Svinger lidt, men hold op hvor er der mange nætter han vågner og SKRIGER og meget svær at trøste.

Vil bare høre om jeg er "the only one"!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

MomInTheMaking

HeidiØ skriver:

Altså om natten?

William sover VIRKELIG elendigt. Svinger lidt, men hold op hvor er der mange nætter han vågner og SKRIGER og meget svær at trøste.

Penny vågner stadig ca. En gang hver nat, men jeg ammer stadig, så hun får en babs og sover videre. Men er sikker på at jeg ville have svært ved at få hende til at falde til søvn uden babsen. Så krydser fingre for at hun sover igennem før jeg ikke gider amme mere. 

Men noget jeg er ked af ved hendes søvn er at hun altid bliver ked når man ligger hende til at sove. Uanset om det er i barnevognen eller isendes seng, det går hurtigt over, men synes det er lidt trist at hun altid bliver ked i den situation.

Anmeld

9. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Altså om natten?

Der er også et tigerspring ved omkring 1 års alderen (55 ugers) 

Benjamins søvn svinger meget og har altid gjort det Men lige pt sover han egentlig ok (7,9,13!!!)

Han kan godt vågne nogle gange og få sutten men så sover han ellers resten af natten 

Anmeld

9. september 2012

HeidiØ

Mom In The Making skriver:

Penny vågner stadig ca. En gang hver nat, men jeg ammer stadig, så hun får en babs og sover videre. Men er sikker på at jeg ville have svært ved at få hende til at falde til søvn uden babsen. Så krydser fingre for at hun sover igennem før jeg ikke gider amme mere. 

Men noget jeg er ked af ved hendes søvn er at hun altid bliver ked når man ligger hende til at sove. Uanset om det er i barnevognen eller isendes seng, det går hurtigt over, men synes det er lidt trist at hun altid bliver ked i den situation.

Åh ja for søren da, amning er jo osse en rigtig hyggeting

Anmeld

9. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Der er også et tigerspring ved omkring 1 års alderen (55 ugers) 

Benjamins søvn svinger meget og har altid gjort det Men lige pt sover han egentlig ok (7,9,13!!!)

Han kan godt vågne nogle gange og få sutten men så sover han ellers resten af natten 

Lige netop! Kan godt nok sætte flueben ved mange ting, hehe .. har bogen hjemme, den er meget sjov at slå op i

Han har faktisk sovet GODT i nat (7-9-13).. det var nok fordi jeg skrev det her.. haha!

Anmeld

9. september 2012

Jemion

Her sover Noah også meget svingende! Men tror det har en hel del at gøre med vuggestue start osv!  Men men hvis i siger der er et tigerspring nu her giver det rimelig god mening! 

Anmeld

9. september 2012

HeidiØ

Jemion skriver:

Her sover Noah også meget svingende! Men tror det har en hel del at gøre med vuggestue start osv!  Men men hvis i siger der er et tigerspring nu her giver det rimelig god mening! 

Det er der nemlig! .. og dp + vuggestue har jo self osse noget at sige! èn stor pærevælling kan man sige!

Det er rart man ikke er ene om det. Glæder mig til stabil søvn!!

Anmeld

10. september 2012

Kofoed.

Anastasia vågner de fleste nætter med gråd en eller to gange, men så for hun sin sut og er væk igen. Hun sover inde på soveværelset, så det går da.

Anmeld

11. september 2012

L&V

Laura vågner ofte ved 2 tiden og igen kl 5

Anmeld

24. oktober 2012

mamiolvi

HeidiØ skriver:

Altså om natten?

vores ligge simone har fra helt spæd nærmest sovet igennen, men pludselig for et par mdr siden begyndte hun at sove extrem dårligt..
Der var ikke noget at mærke på hende om dagen, men jeg tog hende alligevel til ørelæge og hun i lagde dræn ugen efter, derefter har vi fået vores natte søvn igen...SKønt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.