Aftensmad idag tirsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Sweet1978

Hvad skal i have? Jeg har besluttet mig for at prøve en lidt eksotisk ret:
"Mørbradgryde med ananas" www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php

Håber at Danielle kan lide det, det er må da være dejligt sødt med ananas i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Leneur

Jeg er alene hjemme.... DEJLIGT da min mor er på arbejde og først kommer hjem i morgen, så jeg skal bare have lidt pastasalat med kylling og bacon og en god karrydressing til + flute.

Anmeld

19. maj 2009

Balderson

Vi skal såment have fisk, kylling og ris som tilbehør... Og forresten en god fiskesovs til...

Heldigvis har jeg en familie der elsker fisk, så det får vi gerne flere gange om ugen...

Anmeld

19. maj 2009

Mathilde

Vi skal have skinkeschnitzler og frisk pasta med friske champignons og light "flødeost" + grøntsager...

Anmeld

19. maj 2009

eliasogmor

Mathilde skriver:

Vi skal have skinkeschnitzler og frisk pasta med friske champignons og light "flødeost" + grøntsager...

vi kommer....

Anmeld

19. maj 2009

Mutti2

Her står den på kartofler, fisk (rødspætte), med grøntsager og sovs

Anmeld

19. maj 2009

Becks

Mathilde skriver:

Det lyder godt nok lækkert
Mon du kan sende en opskrift?

Knus

Anmeld

19. maj 2009

Bastian

Fisk i fad. Det vil sige Victoria Bars med svitset porrer og peberfrugter samt karrysovs over. Dertil fuldkornsris.

Anmeld

19. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Vi skal have kalvesteg med hele svineriet Vi har nemlig købt en kvart kavl og den skal der tages hul på i dag

Anmeld

19. maj 2009

Sweet1978

Mange lækre indslag, og mange der skal have fisk, det putter jeg på madplanen ca. hver anden uge. Har ikke så mange opskrifter med fisk og gider ikke have det samme igen og igen. Fiskefilletter med pommes bliver i al fald kedeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.