Desperate housewives

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. marts 2008

Pia.

Er der flere end mig der er bidt af den serie - elsker simpelthen den serie... den er så god.....

Både min mand og jeg ser den og elsker vores onsdage.... ;) flere der er bidt af en gal serie...?

(H) - fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2008

SaNiNa

ja elsker dem men syntes nu osse at californication er rigitg godt vi fik desværre ikke set det i sidste uge og glemte at optage den i søndages:(

sanne

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

ja Californication er også god... der har jeg desværre bare misset et par afsnit... Det har jeg ikke med desperate housewives....

kan du ikke se afsnitne fra sidst på nettet ???

Anmeld

12. marts 2008

SaNiNa

vi er ikke rigtig søgt da vi mente vi hvade optaget det men nej nej ikke optaget fandt i først udaf i går da vi ville se det... øv bøv

Anmeld

12. marts 2008

Pia.

Øv det er bare surt.... Grrr....>( man bliver så sur hvis man lige havde sat sig godt til rette for at se det....

Anmeld

12. marts 2008

SaNiNa

jeps... men det er der jo ikke så meget at gøre ved. man kan vel se afsnitene på tv2 sputnik

Anmeld

12. marts 2008

Mie A

Sanne Andersen skriver:

jeps... men det er der jo ikke så meget at gøre ved. man kan vel se afsnitene på tv2 sputnik

Nix - det er ikke alt man kan se på sputnik - Det er primært danske programmer.

Mie - som også er vild med DH

Anmeld

12. marts 2008

ka li ja

jaaaaaaa er også helt vild med den serie og californication... det styrer!!!!!!!!

Anmeld

12. marts 2008

SaNiNa

wee kæresten har fundet et sted man kan hente alle afsnit og sesoner men det er desværre ikke helt lovligt...

Anmeld

12. marts 2008

Muffinmus

Arrgh...hvad sker der lige...det er da bare SÅ spændende det hele nu....Puah, får da dårlige nerver:):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.