Hvad er tegn på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste kommer hjem for 5 minutter siden og siger "jeg tror jeg har fået blære betændelse" han siger at han skal tisse hver 5-10 min. og at det skær når han tisser.

Er det blære betændelse? Er der nogle der ved hvad symptomerne er? Eller kan det være noget andet end det?

Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja det lyder godt nok som blærebetændelse! Stakkels ham, afsted til lægen og få det stikset. God bedring med ham!! Vh stine

Anmeld

7. september 2012

LMX

Anonym skriver:

Min kæreste kommer hjem for 5 minutter siden og siger "jeg tror jeg har fået blære betændelse" han siger at han skal tisse hver 5-10 min. og at det skær når han tisser.

Er det blære betændelse? Er der nogle der ved hvad symptomerne er? Eller kan det være noget andet end det?

Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Det kunne meget vel være blærebetændelse. Sig han skal drikke meget og gå ofte på toilettet. Derved skyller han bakterierne ud af systemet. Og så skal han nok lige konsultere lægen og få tjekket urinen.

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tror sagtens det kan være en omgang blærebetændelse han har fanget sig. 

Med hensyn til: "Eller kan det være noget ander end det?" Mistænker du, at det er noget andet? Og hentyder du til kønssygdomme? For så synes jeg da at I begge to skulle tage et smut til lægen og blive tjekket :-) Uanset hvad, så skal han afsted :-D

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja det lyder godt nok som blærebetændelse! Stakkels ham, afsted til lægen og få det stikset. God bedring med ham!! Vh stine

TAk for svar. Kan det smitte ?

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg tror sagtens det kan være en omgang blærebetændelse han har fanget sig. 

Med hensyn til: "Eller kan det være noget ander end det?" Mistænker du, at det er noget andet? Og hentyder du til kønssygdomme? For så synes jeg da at I begge to skulle tage et smut til lægen og blive tjekket :-) Uanset hvad, så skal han afsted :-D

Ja det var nemlig det jeg tænkte... Vi har haft mange nedture og han er typen der lyver meget og ol lige gyldige ting. Så da han sagde det , kom det bare op som en tanke :s

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Ja det var nemlig det jeg tænkte... Vi har haft mange nedture og han er typen der lyver meget og ol lige gyldige ting. Så da han sagde det , kom det bare op som en tanke :s

Synes du skal sige det til ham som det er. At du altså tror der kunne være fanget noget andet end blærebetændelse. Hvis kæresten nægter, så må du få en tid ved lægen selv og få en tid :-) Er den så positiv, ja... Så har du jo dit svar ;-) 

Kæmpe kram. Håber ikke der er noget! 

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

TAk for svar. Kan det smitte ?

Det er jo en bakterie, så vil tro det ka smitte, men ved det faktisk ik!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.