Rose cupcakes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.715 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. september 2012

SHERO

Første gang jeg skulle prøve det, lige sendt 170 cupcakes ud af døren så nu gider jeg ikke se på cupcakes de næste par uger. Men måtte lige blære mig, for er faktisk ret stolt, normalt laver jeg roser med en stjernetyl men gav mig i kast med at lave dem "rigtigt" - endte dog med at bruge stjernetyl til de fleste for tiden var ikke til SÅ mange...

Men taaaadaaaaa...

(Det er Red Velved cupcakes og Hindbær/hvid chokolade )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Nettemor

WOW det ser godt ud!!!

Anmeld

7. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hold nu op de er flotte!! Vh stine

Anmeld

7. september 2012

SHERO

Nettemor skriver:

WOW det ser godt ud!!!

Taaak.. Synes jeg også, men øv det tager lang tid, og der kommer meeeget frosting på, så tror jeg ville pille det meste af hvis jeg selv skulle spise den

Anmeld

7. september 2012

Nettemor

Tullen85 skriver:

Taaak.. Synes jeg også, men øv det tager lang tid, og der kommer meeeget frosting på, så tror jeg ville pille det meste af hvis jeg selv skulle spise den

Er generelt ikke så meget for det der frosting altså jo til pynt osv.. Men gider ikke spise det.. Det samme mmf..

Anmeld

7. september 2012

Muffin_girl

WOWOOW !!!!!!!!!!

Anmeld

7. september 2012

Phoenix

Hold da op hvor er de flotte lavet  Hvordan er teknikken til at lave sådanne nogen ? Synes du er vildt god til kreative ting. 

Anmeld

7. september 2012

SHERO

Phoenix skriver:

Hold da op hvor er de flotte lavet  Hvordan er teknikken til at lave sådanne nogen ? Synes du er vildt god til kreative ting. 

Ihh hvor er du sød.. Det letteste er nok at gå på youtube og søge på frosting rose, der er vises det flere steder.. Men er ikke så svært igen, skal bare lidt øvelse til

Anmeld

7. september 2012

Phoenix

Tullen85 skriver:

Ihh hvor er du sød.. Det letteste er nok at gå på youtube og søge på frosting rose, der er vises det flere steder.. Men er ikke så svært igen, skal bare lidt øvelse til

Ok, det må jeg da lige tjekke ud så  Glæder mig til at følge flere af dine krea produktioner 

Anmeld

7. september 2012

Camilla <3

wow! Hvor er de flotte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.