baby navn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tumle81 skriver:

Hvor er I gode til at finde på fine navne, jeg kan faktisk rigtig godt lide Viola.
Kan godt se at det ville være "bedst" med endnu et V navn, synes også bare det er svært at finde et rigtig godt pigenavn, jeg er nok lidt kræsen!!
William er jeg helt pjattet med, men min mands søsters børns fætter hedder William og det er lidt dumt hvis der skal være en fætter William på begge sider af familien...
Knus Kathrina

det med 2 fætter william skal du ikke tænke på.. min kæreste har 2 fætre rasmus (hans moster har en rasmus, og hendes nye mend har også en rasmus)..
Noget der så gør tingene lidt besværligt er at begges koner hedder Maja, så det er svært hvilken rasmus og maja der er tale om - men de hedder bare Rasmus + efternavne nu
knus
ps. kan godt lide william og viola

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Sweet1978

Synes Villads er godt, og så er der jo også Victoria

Anmeld

20. maj 2009

Na-Wi

Jeg skal føde til november og  her i hytten har vi også snakket om Villads.. Super sødt

Anmeld

20. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Villads er da supersødt og passer godt til de andre navne

Anmeld

21. maj 2009

Susanne Due Jespersen

Isabella eller Benjamin skal vores hedde.

Vi ved ikke hvad køn det bliver, for det kunne overlægen ikke se på scanningsbilledet. Men så er spønningen meget større der når barnet kommer til verden.

Knus fra Susanne

Anmeld

26. maj 2009

Alexander&Lærke

Syntes også det skal være et v navn, det ville passe bedst til dine to andre børn...  Villads er faktisk et sødt navn eller william. Eller hva med vinni til en pige.

Anmeld

4. juni 2009

Tina2

Hej søde Kathrina:-)

Villads og Viola passer kanon godt til de to andre:-)
Glæder mig super meget til at høre hvad det blir:-) Håber I har det godt og du ikke lider for meget under den skide BL:-(

Anmeld

5. juni 2009

malou

Victor er min eneste favorit... smiler. MIN SØN  men ellers er Felix sødt

Anmeld

13. juni 2009

kiroo

har altid været glad for navnet Villads. og viola passer også til de to andre, ellers er der Vigdis. lidt specielt og gl. navn....

Anmeld

13. juni 2009

LauraLW

Sweet1978 skriver:

Synes Villads er godt, og så er der jo også Victoria

Måske lidt fjollet med victoria, når hun har en datter der hedder det i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.