Måske gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2009

Disney79

Jeg fandt meget hurtigt ud af at jeg var gravid...

Den 21 december havde jeg og min kæreste så en god omgang senge gymnastik hvilket jo kan føre til at man bliver gravid men jeg tænkte ikke så meget over det da jeg altid har haft en mens der drillede... Nytårsaften tænkte jeg at jeg da lige kunne tage en test bare for at være sikker da det var omkring der jeg skulle have mens igen... den var negativ så vi festede som planlagt dog kunne jeg bare slet ikke drikke så endte som chauffør den aften... Den 4 januar siger min kæreste at jeg da måtte være gravid jeg grinte bare og sagde niks det var jeg slet ikke... dagen efter tog jeg så en test og ups kæresten havde sQ ret det var jeg men var os nervøs... Havde dog beklaget mig over at mine bryster var meget følsomme... tror jeg tog 7 test som alle viste et meget svag tegn på at jeg var gravid til sidst tog jeg til lægen og han sagde det samme du venter dig jeg blev så glad men fra jeg var ved læge og til min kvalme kom gik der ikk lang tid...

Men hvor lang tid det tager at opdage man er gravid er jo forskellige fra kvinde til kvinde... Med min datter var jeg 2måneder henne før jeg havde en mistanke om at jeg var gravid men der var det os kæresten der sagde jeg var gravid (Mon han bare kan det der)

bare lidt om hvordan og hvor lang/kort tid det tager at opdage det...

Men det lyder som nogen gode tegn på en graviditet så skriv når du ved noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Marcus´s mor

Søde søde..

Syntes da helt klart du skal gå ned og købe en test lige nu og her med det samme, resultatet er alligevel det samme og du gør det eller ej, men visheden må da være forfærdelig..
Tænk ikke kun på din kæeste og hvad han skal sige til hans mor, tænk dog også på dig selv søde... Det er din mave, din krop..

Syntes faktisk ikke han kan være bekendt at lade dig vente, 7 uger er lang tid at gå over, hvad får han ud af det??...
lægens test er den samme som de vi køber på aboteket, hvorfor ikke finde ud af resultatet et sted hvor du har lyst og der er rart, istædet hos en læge..

lad os høre her inde om den er hjemme  når du engang ved besked  går ud fra du selv gerne ønsker barnet inderst inde, selvom din kæreste måske giver udtryk for andet..

Anmeld

20. maj 2009

nannajohansen

Han har godt nok sagt at han ikke ved om han vil ha' barnet.
Men jeg har sagt at uanset hvad han har og sige så må jeg tænke på mig selv og min beslutning og det er at beholde barnet.

Anmeld

20. maj 2009

silden85

nannajohansen skriver:

Men jeg har sagt at uanset hvad han har og sige så må jeg tænke på mig selv og min beslutning og det er at beholde barnet.

har du taget en test?

Anmeld

20. maj 2009

nannajohansen

silden85 skriver:

har du taget en test?

Nej ikke endu, jeg skal til lægen her på fredag

Anmeld

20. maj 2009

Nanna1985

Jeg er overbevist om at du er gravid.. Jeg testede positiv, da jeg var 7 uger henne  Håber din kæreste støtter op om dig og jeres kommende barn.. Pøj Pøj med lægen på Fredag

Anmeld

20. maj 2009

silden85

nannajohansen skriver:

Nej ikke endu, jeg skal til lægen her på fredag

du må endelig skrive hvordan det kommer til at gå fredag

Anmeld

26. maj 2009

Marcus´s mor

Er du gravid?? er spændt på at høre..

Anmeld

29. maj 2009

H+S Skjolgborg.

Venter også spændt...har læst alle indlægen nu...
Spændt på hva testen siger i dag hos lægen går jeg udfra det er i dag fredag.Jeg xxx alt jeg kan hvis det er det i ønsker....

Min to graviditer.......

Jeg mærke ingen ting den gang med min dejlig søn/benjamin.
 Jeg gik overtid en del overtid og første da jeg var på 45 dagen var jeg hos lægen og var gravid 6+3 henne..
Første i 10 uge fik jeg der mega halsbrand til jeg føde ham især den dag jeg føde+ kaste meget op.,
Dog have jeg mere og mere ondt i ryggen og have det til ca uge 16-17 derefter kun af og til jeg bløde med ham i uge 8 i 4 dag småt. han blev  født på 38+1. vande gik 6.57 veer kl:8.40 på sygehuse ca kl: 9.10 og press veer kl:15.15 og han var ude kl:16,29 mega hårdt fra kl: 15.15 til kl: 16.29.
Jeg måtte to gang i forløbe have 60 mg papauenin i låret så jeg hurtiger kunne åbne mig og mit bækken eller hva man siger kunne slappe af + jdm have meget hænderne oppe for af hjælp ham rigtigt ned han gik på mit skabben det skal siges det gør ondttttttt men han blev født flot og de troede kun han veje 2500-2600 men han veje 2920 g og var 48 cm/sundplejsken og egen læge menere dog han var 50 lang pga ugen efter var sundhedsplejsken der og han var 52-53 cm. Men pyt...

Med min datter hved jeg hun er lave på dag 15 til 16/natten.. i nov mdr 2005. Jeg teste svagt positiv på 28 dagen om aften have så meget kvalme og haft det i 3 dag.og ene mere morgen efter derefter til lægen den var god nok.Der
gik ikke anden nogle dag så kom opkastningerne og det jeg on and off til jeg føde.. + fik mega halsbrand i ca i 9-10 uge vi prøve alle mulige piller som lægen råde mig til.Udover det fik jeg med et højblodtryk har normalt lavt og der var grums osv i min urin en del nogle uge = blære bentændelse 2 gang. + lidt blod..
Ca i uge 28 til jeg føde have jeg vand i kroppen/bene og taget 27 kg ialt.
Pyha en sommer i 2006 bløde i uge 8-16 og 34 småt og tæt på af føde i uge 34 var 3 cm åben.Men jeg slappe meget af og gik ture men ellers holdte jeg mig i ror i 4 uger som de sagde jeg skulle og føde første da jeg avr 40+1 henne det gik ret hurtigt med victoria.
Bløde vildt meget lidt i kl:5 afsted på sygehuse alt var fint hjem sove på com og sove ja og spise og spise vågne såop med mega veer kl:14.55  og  fik press veer kl:21.56 og victoria var ude efter 10 min  kl:22.06 i fødekar derhjemme i stuen.

Med den lille her skla jeg føde hjemme i vores hus nok i stuen i fødekar igen ville jeg meget gerne...

Mvh Henriette 10+0 efter scanningen i mandags...

Anmeld

29. maj 2009

Cris

nannajohansen skriver:

Han har været med på at lave den, det handler ikke om at tage til en butik og tænke: vil jeg købe den eller ej. Han var med glæde med til at brygge en lille baby og han kunne ligeså meget som dig har tænkt på beskytelsen. Så må han blive en mand og tage resultatet som det er, snakke samme og blive enig om, hvad I vil og hvordan vil det fungere bedst for jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.