Jeg fandt meget hurtigt ud af at jeg var gravid...

Den 21 december havde jeg og min kæreste så en god omgang senge gymnastik hvilket jo kan føre til at man bliver gravid men jeg tænkte ikke så meget over det da jeg altid har haft en mens der drillede... Nytårsaften tænkte jeg at jeg da lige kunne tage en test bare for at være sikker da det var omkring der jeg skulle have mens igen... den var negativ så vi festede som planlagt dog kunne jeg bare slet ikke drikke så endte som chauffør den aften... Den 4 januar siger min kæreste at jeg da måtte være gravid jeg grinte bare og sagde niks det var jeg slet ikke... dagen efter tog jeg så en test og ups kæresten havde sQ ret det var jeg men var os nervøs... Havde dog beklaget mig over at mine bryster var meget følsomme... tror jeg tog 7 test som alle viste et meget svag tegn på at jeg var gravid til sidst tog jeg til lægen og han sagde det samme du venter dig jeg blev så glad men fra jeg var ved læge og til min kvalme kom gik der ikk lang tid...
Men hvor lang tid det tager at opdage man er gravid er jo forskellige fra kvinde til kvinde... Med min datter var jeg 2måneder henne før jeg havde en mistanke om at jeg var gravid men der var det os kæresten der sagde jeg var gravid (Mon han bare kan det der

)
bare lidt om hvordan og hvor lang/kort tid det tager at opdage det...
Men det lyder som nogen gode tegn på en graviditet så skriv når du ved noget
Anmeld