Hvilken overgangs/efterårsjakke har du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Muffin_girl

serinasmor skriver:

skal have lov at lave lidt ballade 

har du tjekket genbrug ( den på frederikstorv har a og til noget) det kunne jo være man var heldig

Ja da  

Ja der bor jeg lige ved siden af .. Og der har de ikke haft noget længe .. ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Laulund87

AalborgPigen skriver:

Buhhhh det er for dårligt .. Det er fordi jeg vil SÅ gerne have sådan en kort jakke.. I sådan noget fake læder.. Men syntes bare jeg ligner en rullepølse pga jeg har fedt på maven .. 

Jeg kender det godt

Mit råd vil være at finde en jakke i noget tykt stof, som den jeg har købt fra Danefæ, det holder ligesom tingene på plads Du må ud og prøve noget forskelligt

Anmeld

7. september 2012

Muffin_girl

Laulund87 skriver:

Jeg kender det godt

Mit råd vil være at finde en jakke i noget tykt stof, som den jeg har købt fra Danefæ, det holder ligesom tingene på plads Du må ud og prøve noget forskelligt

Jeg har bare kigget SÅÅÅÅ meget idag ... Og bliver utålmodig.. Men så må jeg derned igen imorgen...

Det er fordi jeg skal på skole mandag, med eleverne.. Og så vil jeg bare gerne have en ordentlig jakke med ..  

Anmeld

7. september 2012

Filuca

AalborgPigen skriver:

HAHHAHA  

Jeg vil gerne have en "læder" jakke i kort eller sådan en længere jakke.. Kan bare ikke finde en . ORK !

Har en rigtig lækker kort læderjakke fra MDK (Munderingskompagniet) købt på Loftet.

Den er rigtig god som overgangsjakke, fordi den er kort og derved ikke er for varm, men alligevel vindtæt, så man også kan bruge den, når det bliver lidt koldere

Anmeld

8. september 2012

De3Guldklumper

AalborgPigen skriver:

Jeg leder efter en ny ... Men kan simpelthen ikke finde en .. ORK ... 

Har ledt hele dagen...

Hvad for en har du ?

Jeg har min Ilse Jacobsen softshell - i mellemlang model.

Den er super lækker og så fungere den som regnjakke også.
Den har hætte hvilket jeg synes er et must i dk's efterårs og forårs perioder med alt det regn vi får

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

Filuca skriver:

Har en rigtig lækker kort læderjakke fra MDK (Munderingskompagniet) købt på Loftet.

Den er rigtig god som overgangsjakke, fordi den er kort og derved ikke er for varm, men alligevel vindtæt, så man også kan bruge den, når det bliver lidt koldere

Jeg gad så godt at min krop passede til sådan en kort jakke. Men har nu idag prøvet med 6 slags.. Og ligner en sammenklemt rullepølse

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

Pylle3 skriver:

Jeg har min Ilse Jacobsen softshell - i mellemlang model.

Den er super lækker og så fungere den som regnjakke også.
Den har hætte hvilket jeg synes er et must i dk's efterårs og forårs perioder med alt det regn vi får

Jeg tror jeg vil ud og investere i sådan en Danefæ overgangs/regnjakke .. Og det med hatten har du ret i

Anmeld

8. september 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Jeg leder efter en ny ... Men kan simpelthen ikke finde en .. ORK ... 

Har ledt hele dagen...

Hvad for en har du ?

Jeg har en softshell/windbreaker... Den er praktisk og sort med røde detaljer

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

Baby2påvej skriver:

Jeg har en softshell/windbreaker... Den er praktisk og sort med røde detaljer

Sådan en har jeg nemlig også  

Jeg besluttede mig for at købe den her fra HM

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. september 2012

2babygirls

AalborgPigen skriver:

Sådan en har jeg nemlig også  

Jeg besluttede mig for at købe den her fra HM

Den ser også rigtig lækker ud, plus numsen er inden i varmen. Det betyder sku tit meget med den kolde vind.
Har lige selv købt en ventevinterjakke fra mama licious. Kunne se min str begyndte at blive udsolgt, så måtte vælge mørkeblå frem for sort, øv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.