Vores dreng på 5 måneder vågner omkring 3-4 gange om natten og falder først i søvn igen når jeg har ammet ham. Han har sovet igennem siden han var 2 måneder men vågner simpelthen nu ved de mindste lyde fra farmand og jeg, bare vi vender os i sengen så vågner han og vi mangler efterhånden en del nattesøvn og det gør vores søn sådan set også. Jeg ved godt løsningen ville være at komme på eget værelse men det er jeg bare ikke klar til indvendig endnu er der nogle der har en løsning eller har prøvet noget lign?
jeg tror også det er sult. Her sov Nina igennem ved 2,5 måneder - ved ca 4 måneder vågnede hun flere gange om natten og hun var SULTEN - prøvede sutten et par gange og det hjalp ingeting. derudover havde hun pludseligt så tunge bleer at hun skulle skiftes 2-3 gange om natten hvor det før slet ikke var nødvendigt.
Jeg gav et ekstra grød måltid (= 2xgrød + 1xmos pr dag) og gav hende vælling i aften flasken - det resulterede i at hun i går aftes sov fra 19:30-06:30 i et stræk
Før fik hun en flaske kl 00-01 og kl 04-05
Mht eget værelse kom Nina i eget værelse da hun var ca 3 uger - jeg ku slet ikke sove da jeg vågnede hver gang hun vendte sig, her var afstand eneste måde at få alarm-klokkerne lidt ned
Anmeld