Baby på 5 måneder vågner meget om natten hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2012

christinak

Vores dreng på 5 måneder vågner omkring 3-4 gange om natten og falder først i søvn igen når jeg har ammet ham. Han har sovet igennem siden han var 2 måneder men vågner simpelthen nu ved de mindste lyde fra farmand og jeg, bare vi vender os i sengen så vågner han og vi mangler efterhånden en del nattesøvn og det gør vores søn sådan set også. Jeg ved godt løsningen ville være at komme på eget værelse men det er jeg bare ikke klar til indvendig endnu er der nogle der har en løsning eller har prøvet noget lign? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

7. september 2012

Faith

Han er sulten tror jeg. Er i startet på grød?

Han kan jo lugte dig på lang afstand. Du lugter af MAD!!!! Og når han så samtidig er sulten, så er det klart han vågner. Det svarer til at vi sov op og ned af Mc D

Jeg ville altså flytte ham ud af rummet hvis jeg var jer. Han behøver jo ikke sove i den anden ende af huset. Måske bare lige ude på den anden side af væggen. Du skal nok høre ham hvis han vil i kontakt med dig.

Anmeld

7. september 2012

Valle81

Det kan være sult eller tænder

Anmeld

7. september 2012

modesty

Hvis han insisterer på at spise hver gang, og du er sikker på at det er sult. Så ville jeg nok prøve at starte op på grønsagsmos. Jeg ville ikke give vælling, da grønsager er bedre for maven end de stivelsesholdige produkter man laver vælling på. Og undgå kartofler, da der også er meget stivelse i dem.

Det er dog ikke sikkert at det hjælper. En fra min mødregruppe var ude i det samme som dig, og der hjalp det ikke at starte på fast føde. men du kan jo prøve at starte stille og roligt - det er jo alligevel snart ved at være den tid. 

Anmeld

7. september 2012

Giraffen

Vores dreng på 5 måneder vågner omkring 3-4 gange om natten og falder først i søvn igen når jeg har ammet ham. Han har sovet igennem siden han var 2 måneder men vågner simpelthen nu ved de mindste lyde fra farmand og jeg, bare vi vender os i sengen så vågner han og vi mangler efterhånden en del nattesøvn og det gør vores søn sådan set også. Jeg ved godt løsningen ville være at komme på eget værelse men det er jeg bare ikke klar til indvendig endnu er der nogle der har en løsning eller har prøvet noget lign? 

jeg tror også det er sult. Her sov Nina igennem ved 2,5 måneder - ved ca 4 måneder vågnede hun flere gange om natten og hun var SULTEN - prøvede sutten et par gange og det hjalp ingeting. derudover havde hun pludseligt så tunge bleer at hun skulle skiftes 2-3 gange om natten hvor det før slet ikke var nødvendigt.

Jeg gav et ekstra grød måltid (= 2xgrød + 1xmos pr dag) og gav hende vælling i aften flasken - det resulterede i at hun i går aftes sov fra 19:30-06:30 i et stræk 

Før fik hun en flaske kl 00-01 og kl 04-05

Mht eget værelse kom Nina i eget værelse da hun var ca 3 uger - jeg ku slet ikke sove da jeg vågnede hver gang hun vendte sig, her var afstand eneste måde at få alarm-klokkerne lidt ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.