Hey i skønne piger..
Tror bare jeg skal ha lidt luft for det hele..
Ih altså, hvor syns jeg det hele er skide træls for at sige det mildt lige i tiden, er 22+1, sover elendigt om natten, er oppe og tisse 5-7 gange om natten, føler trang til at tisse konstant, føler jeg spiser konstant, både sundt og usundt..
Jeg har indtil nu arbejdet på halv tid på mit arbejde, men har været sygemeldt de sidste 2 dage, har ondt i lænden, lysken, og venstre hofte.. Og hele min familie kigger skævt til mig, især min bror kone, hun er simpelthen en kost, jeg orker hende ikke mere, hun mener at jeg skal søge læge da jeg jo aldrig er helt rask..????
Jeg har forsøgt at fortælle hende at der ikke er 2 gravidteter der er ens, men hun er så forstokket i sin egen verden, at hun lytter overhovedet ikke til hvad man siger til hende... Hun mener at jeg har gjort min gravidtet til en sygdom fordi alle skal spørge til hvordan jeg har det, sådan mener hun jeg har været hele mit liv, (hun har kendt mig siden jeg var barn) at jeg har ondt eller er syg blot for opmærksomhedens skyld..

Ih altså, og jeg kan ikke få en tid ved min læge før den 2 juni, hvor jeg i forvejen har en tid til 24 ugers undersøgelsen..
Så om jeg kommer på arbejde igen inden tiden ved lægen vides ikke..
Skulle bare lige ha lidt luft..
Knus
Anmeld