hvornår ville i reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Anonym trådstarter

jeg har løbende idag haft plukveer ondt mellem mine ben og nu også min lænd, lagde mig ind for og slappe lidt af og se, men synes ikke rigtig det har hjulpet tværtimod!

er 32 plus 4 idag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

kekp

Anonym skriver:

jeg har løbende idag haft plukveer ondt mellem mine ben og nu også min lænd, lagde mig ind for og slappe lidt af og se, men synes ikke rigtig det har hjulpet tværtimod!

er 32 plus 4 idag!

Jeg ville ringe til fødegangen for at være helt sikker på at du ikke skal bekymre dig. Jeg gik med livrem og seler da jeg var gravid. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Held og lykke. Og tillykke med graviditeten

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Jeg ville ringe til fødegangen for at være helt sikker på at du ikke skal bekymre dig. Jeg gik med livrem og seler da jeg var gravid. Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Held og lykke. Og tillykke med graviditeten

tror også jeg ender med lige og gi dem et kald, bare så træls og kom derind og føle man spilder deres tid, men på den anden side er det bedre og være sikker og gå weekenden i møde med ro i sindet!

Anmeld

7. september 2012

kekp

Anonym skriver:

tror også jeg ender med lige og gi dem et kald, bare så træls og kom derind og føle man spilder deres tid, men på den anden side er det bedre og være sikker og gå weekenden i møde med ro i sindet!

Du spilder ikke deres tid, det er derfor de er der.

Da jeg var gravid tog jeg på fødegangen fordi jeg ikke havde mærket liv i næsten et døgn. På vej derind i bilen begyndte han selvfølgelig at holde fest derinde og jeg følte mig så dum da jeg kom derind. Men de var så søde og tjekkede alligevel meget grundigt at han havde det godt.

Du skal bare ringe så du kan holde weekend med ro i sindet

Anmeld

7. september 2012

MorDk

Sådan havde jeg det i 37+ og det gik i sig selv igen...

Jeg ringede til min JM. Sys jeg også du skal gøre...

Anmeld

7. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

er 32 plus 4 idag!

Lige nu og her! ring til fg MED DET SAMME! ... 

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

kekp skriver:

Du spilder ikke deres tid, det er derfor de er der.

Da jeg var gravid tog jeg på fødegangen fordi jeg ikke havde mærket liv i næsten et døgn. På vej derind i bilen begyndte han selvfølgelig at holde fest derinde og jeg følte mig så dum da jeg kom derind. Men de var så søde og tjekkede alligevel meget grundigt at han havde det godt.

Du skal bare ringe så du kan holde weekend med ro i sindet

har været derinde og blive tjekket nu, skal holde mig fuldstændig i ro de næste dage og hvis der skete ændringer sku jeg kom derind igen, men bettemand havde det godt heldigvis!

Anmeld

7. september 2012

Camillos

Anonym skriver:

har været derinde og blive tjekket nu, skal holde mig fuldstændig i ro de næste dage og hvis der skete ændringer sku jeg kom derind igen, men bettemand havde det godt heldigvis!

godt og husk så at holde.dig i ro

Anmeld

7. september 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

godt og husk så at holde.dig i ro

det vil jeg også, de siger man skal ta det alvorligt når det er!

Anmeld

7. september 2012

cierva

Godt alt var som det skulle være. Her døjer jeg selv meget med plukveer der næsten hver aften bliver regelmæssige (3.-6. min) og de seneste dage er begyndt at gøre ondt i lænden og nederst i maven. Det går dog altid over igen så har ikke været forbi FG. Men har da overvejet at ringe flere gange.. Hellere en gang for meget end for lidt siger man vel;-) Men jeg er nok selv tilbøjelig til ikke at ville ulejlige folk unødigt (de er der for det samme, I know). Men baby er jo vigtigst:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.