Strækmærker....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Helloo

PiaVenterNr2 skriver:

Jeg var også ked af mine da jeg fik dem ved den første..

1 fordi de var så tydelige den gang og 2 fordi jeg fik alt for meget skin..

Det ændre sig så efter fødsel. farven var ikke så anderledes og de trak sig os en smugle sammen..

Her med nummer 2 hvor jeg kun er gravid midt på og ik over det hele er de igen blevet tydlige men ved de bliver bedre bag efter..

Og se det som noget du har fortjent..

Jeg plejer og sige jeg har dem ikke på grund af fedme men fordi jeg har jordens dejligste datter...

Ville have lagt billede med men det vil ik som mig..

har lige lagt nye billeder ind fra i dag... 

Og skal lige sige de var lilla/mørke blå da jeg ventet min datter...

Krydser lidt fingre for det ik kommer på maven ved mig, men tror ikke jeg kan undgå det 

Håber også at det trækker mig sammen. 

I har ret jeg få verdens dejligste knægt, hvad brokker jeg mig over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

MorDk

Jeg fik slet ikke nogle sidst jeg var gravid... så da de dukkede op i uge 30 i denne graviditet blev faktisk ked af det! Og de er kun blevet værre. Er i uge 39+1 idag. Jeg kan jo ikke gøre så meget ved det så har valgt at sige: Pyt! Hvordan jeg tager det når jeg har født og maven er er blevet mere "normal" igen ved jeg ikke.. MEN håber jeg stadig er ligeglad... for som sagt er det jo sådan det er... Har fået noget godt ud af det! Det er MINE kærlighedsmærker... Lyder bedre end strækmærker sys jeg...

Anmeld

7. september 2012

Timse

Jeg tror ikke der er nogen der er glade når de opdager strækmærkerne sprede sig på kroppen, men jeg har valgt at se sådan på det at nu er de der, der er ikke noget jeg kan gøre ved det og min kæreste synes stadig at jeg er smukkere end nogensinde, og skidt pyt det er jo ikke verdens undergang, alle ar har en historie

Anmeld

7. september 2012

Missq4

de to først gravidteter fik jeg en del og jeg syntes de er grimme og jeg syntes ikke de forsvinder så meget som mange siger de gør men det kan også være at mine bare har været større end normale og der har jeg taget 30 kg på denne har gang jamen der har jeg ikke rigtig taget på endnu og er over halv vejs og jeg har fået mange strækmærker allerede nu på min bryster og på hele maven helt nede under navlen og helt op til brysterne så jeg syntes bestemt heller ikke det er fedt mere har sagt til kærsten at jeg da kommer til at line et læslort når jeg er færdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.