Jeg døøøøøør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.068 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Helloo

Ih! Jeg er pt sygemeldt grundet skæv bækken og ryg. Det er såsåsåså kedeligt...

Jeg har ryddet op, og det ser fint nok ud.. Jeg død keder mig. 

Også har man fået fluer åh de er så trælse...

Lige en kedsomheds indlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

LMX

Iiiihhh hvor jeg kender det... Jeg har været sygemeldt siden uge 6+ og er nu 18+ og der er stort set ikke håb for at jeg kommer tilbage på arbejdet da jeg på ingen måde ville kunne varetage de samme opgaver som før jeg blev sygemeldt. ØV ØV..

Jeg har det dog en del bedre nu og har gode dage ind imellem hvor jeg kan bevæge mig ud og være sammen med veninderne. Det hjælper lidt på det. De første 4-5 uger måtte jeg KUN ligge på sofaen og glo

til dig... (Vi må bare tænke på baby i maven og glæde os over det)

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Louise17 skriver:

Ih! Jeg er pt sygemeldt grundet skæv bækken og ryg. Det er såsåsåså kedeligt...

Jeg har ryddet op, og det ser fint nok ud.. Jeg død keder mig. 

Også har man fået fluer åh de er så trælse...

Lige en kedsomheds indlæg fra mig

jeg er lige flyttet fra byen til landet i et stort hus, der er tv men ingen kanaler(før lørdag), jeg har ingen bil(har kørekort), og må ikke pakke mine ting ud før kæresten har malet(det vil sige han er hemmeligheds fuld med hvorfor jeg ikke må men tror det er derfor).. så syndes virkelig det er svært at fordrive tiden her unde lige pt..

så kan sagtens følge dig!

Anmeld

7. september 2012

Helloo

Princesspigen skriver:

jeg er lige flyttet fra byen til landet i et stort hus, der er tv men ingen kanaler(før lørdag), jeg har ingen bil(har kørekort), og må ikke pakke mine ting ud før kæresten har malet(det vil sige han er hemmeligheds fuld med hvorfor jeg ikke må men tror det er derfor).. så syndes virkelig det er svært at fordrive tiden her unde lige pt..

så kan sagtens følge dig!

Årh i guder! Og jeg piver 

Det lyder da virkelig som dødens pølse.. 

Anmeld

7. september 2012

Helloo

LMX skriver:

Iiiihhh hvor jeg kender det... Jeg har været sygemeldt siden uge 6+ og er nu 18+ og der er stort set ikke håb for at jeg kommer tilbage på arbejdet da jeg på ingen måde ville kunne varetage de samme opgaver som før jeg blev sygemeldt. ØV ØV..

Jeg har det dog en del bedre nu og har gode dage ind imellem hvor jeg kan bevæge mig ud og være sammen med veninderne. Det hjælper lidt på det. De første 4-5 uger måtte jeg KUN ligge på sofaen og glo

til dig... (Vi må bare tænke på baby i maven og glæde os over det)

Puha.. Det ser heller ikke lige pt ud somom jeg kan komme til at arbejde igen. Er ansat i butik. Jeg må kun sidde ved kassen for min læge. Og det kan jeg ikke holde til pga ryggen. Det er lidt ala røv.. 

Der er langtid til Januar

Anmeld

7. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Du må finde dig en hobby. Hvad med at strikke/hækle lidt

Anmeld

7. september 2012

Helloo

merethe skriver:

Du må finde dig en hobby. Hvad med at strikke/hækle lidt

Jeg kan virkelig ikke finde ud af det.. Har prøvet, det svært!

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Louise17 skriver:

Årh i guder! Og jeg piver 

Det lyder da virkelig som dødens pølse.. 

er det godt nok os

men heldigvis kan jeg så beskeftige mig lidt med at få styr på de sidste baby ting vi mangler, jeg har termin om 5 uger  

selv om kæresten mente han ville være med til at købe det hele og sådan så har han ikke rigtig tiden så ind til videre har jeg faktis styret det hele selv  hihi

(min kæreste kan være lidt dominerende især fordi det er hans hus jeg er flyttet ind i ) men når han ikke har tiden så klarer eg det jo bare selv.. jeg gider ikke stå og mangle nogle i sidste øjeblik

Anmeld

7. september 2012

Helloo

Princesspigen skriver:

er det godt nok os

men heldigvis kan jeg så beskeftige mig lidt med at få styr på de sidste baby ting vi mangler, jeg har termin om 5 uger  

selv om kæresten mente han ville være med til at købe det hele og sådan så har han ikke rigtig tiden så ind til videre har jeg faktis styret det hele selv  hihi

(min kæreste kan være lidt dominerende især fordi det er hans hus jeg er flyttet ind i ) men når han ikke har tiden så klarer eg det jo bare selv.. jeg gider ikke stå og mangle nogle i sidste øjeblik

Heeh! Nej sku. Nu hvor du ikke må pakke ud, må du jo lave et eller andet ik ?

Årh 5 uger, pyh du må være utålmodig ?

Du må da bare lige sætte ham lidt på plads 

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Louise17 skriver:

Heeh! Nej sku. Nu hvor du ikke må pakke ud, må du jo lave et eller andet ik ?

Årh 5 uger, pyh du må være utålmodig ?

Du må da bare lige sætte ham lidt på plads 

arr er ikke så utålmodig endnu men nok mest fordi jeg lig et flyttet ind og gerne lige vil have styr på mig selv og mine ting inden den lille kommer  

jeg gider ikke prøve at sætte ham på plads, jeg skal bare være lidt snu, som nu med baby tingene, han vil gerne styre det hele men har ikke tiden så lig så stille kommer jeg til at købe og gøre osv  

pakker os mine ting ud lig så stille så han næsten ikke opdager det..  og lig pludselig hovsa, ej det var ik med vilje at kasserne er tomme  hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.