nogle der har født på roskilde ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Princesspigen

er her nogle som har født på roskilde, og gerne inden for alt for lang tid ?

som måske kan hjælpe mig lidt med hvad jeres oplevelser var, hvad de havde til barn og hvad i selv skulle have med osv ?

jeg ved godt jeg burdte snakke med jm om det her men med 5 uger til termin nu og 2-3 uger til jm igen vælger jeg at spørge her os  er jo lidt utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Frk. Himmelblå

Princesspigen skriver:

er her nogle som har født på roskilde, og gerne inden for alt for lang tid ?

som måske kan hjælpe mig lidt med hvad jeres oplevelser var, hvad de havde til barn og hvad i selv skulle have med osv ?

jeg ved godt jeg burdte snakke med jm om det her men med 5 uger til termin nu og 2-3 uger til jm igen vælger jeg at spørge her os  er jo lidt utålmodig

Har født 1 gang på Roskilde. Og 1 gang på Hvidovre.

Jeg havde en dårlig oplvelse med Roskilde. JM (ikke lige min egen) der var meget "kloge" eller meget "unge".

Blev ikke lyttet til. Og det gjorde mig bange. Med rette.

Det var de erfarne sygeplejersker, der fik mig igennem et svært forløb. 

Så det er nok ikke lige mig, man skal spørge  Men deres neonathal afdeling er super. Men der kommer I jo selvfølgelig ikke hen! 

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Frk. Himmelblå skriver:

Har født 1 gang på Roskilde. Og 1 gang på Hvidovre.

Jeg havde en dårlig oplvelse med Roskilde. JM (ikke lige min egen) der var meget "kloge" eller meget "unge".

Blev ikke lyttet til. Og det gjorde mig bange. Med rette.

Det var de erfarne sygeplejersker, der fik mig igennem et svært forløb. 

Så det er nok ikke lige mig, man skal spørge  Men deres neonathal afdeling er super. Men der kommer I jo selvfølgelig ikke hen! 

syndt du har haft en dårlig oplevelse..

men nej den afdeling regner vi ikke lig med at sku besøge

jeg syndes nu at dem jeg har snakket med der ude (har ringet nogle gange, været til undersøgelser osv) har alle på nær 1 virket rigtig rigtig søde..  både unge som gamle..

Anmeld

7. september 2012

Frk. Himmelblå

Princesspigen skriver:

syndt du har haft en dårlig oplevelse..

men nej den afdeling regner vi ikke lig med at sku besøge

jeg syndes nu at dem jeg har snakket med der ude (har ringet nogle gange, været til undersøgelser osv) har alle på nær 1 virket rigtig rigtig søde..  både unge som gamle..

Tror de stemplede mig på forhånd, da jeg sagde, jeg troede, der var noget i vejen med mit barn, og at jeg derfor ikke ville gå meget over tid.

"Mage til hysterisk mor" kunne man læse i deres øjne. Gang på gang. Selv på barselsgangen ville de ikke lytte. Vi blev sendt hjem. Min datter var nær død, og ja, hun er handicappet.

Hader, når folk skærer alle over en kam. Lyt dog til folk, og gå ud fra, at de er fornuftige til det modsatte er bevist. Ih altså, kan stadig blive vred af at tænke på det...

Det gode er, at jeg i den grad har fået lært at banke i bordet. Sådan en behandling finder jeg mig ALDRIG i igen.

'

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Frk. Himmelblå skriver:

Tror de stemplede mig på forhånd, da jeg sagde, jeg troede, der var noget i vejen med mit barn, og at jeg derfor ikke ville gå meget over tid.

"Mage til hysterisk mor" kunne man læse i deres øjne. Gang på gang. Selv på barselsgangen ville de ikke lytte. Vi blev sendt hjem. Min datter var nær død, og ja, hun er handicappet.

Hader, når folk skærer alle over en kam. Lyt dog til folk, og gå ud fra, at de er fornuftige til det modsatte er bevist. Ih altså, kan stadig blive vred af at tænke på det...

Det gode er, at jeg i den grad har fået lært at banke i bordet. Sådan en behandling finder jeg mig ALDRIG i igen.

'

dejligt du har lært at banke i bordet  

hm ja ikke nogle særlig god behandlig som du har fået, men ja måske de bare har tænkt som du selv skriver, hysterisk mor..  

det håber jeg ikke selv kommer til at ske her, alt sku jo gerne være godt, sundt og raskt  

men var der nogle ting på hospitalet i syndes i manglede eller som i var glade for i havde med hjemme fra eller sådan ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.